Zdravim priatelia, partia mojich kamaratov sa rozhodla zalozit charitativneho IT poradcu. Pokial mate akykolvek problem s PC, mobilom, smartfonom alebo inymi pc komponentami tak radi Vam pomozu vyriesit Vas problem zadarmo. Pred tym ako sa rozhodnete zani
@mephix co je zle na fcb? rychle sirenie sluzby, real time komunikacia, lahke a lacne vytvorenie. podla mna to bol fajn krok
v com by si to spravil ty ?
@mephix nie, radsej zalozia nejake posrate forum s dvoma navstevnikmi mesacne,
ludia, ktori pouzivaju PC prevazne na facebook, su ti, ktorym sa dobra rada zide najviac
@dconan ano, je pravda ze na fb spravis sluzbe dobry marketing. ale na nieco typu "helpdesk" je podla mna uplne nevhodny a neprehladny... odporucam skor pozriet si nieco typu » stackoverflow.com/... alebo » askubuntu.com/...
rád sa podelím aj ja o svoje skúsenosti
a čo sa týka FB je to jednoduchá a rýchla forma reklamy, takže ak má niekto niečo proti nej, nevie toho veľa z oblasti marketingu, nakoľko to robia z vlastnej iniciatívy a zadarmo, stojí ich to len ich vlastný voľný čas
každopádne by to chcelo aj nejaké fórum, kde by to bolo určite prehľadnejšie a ak by niekto niečo chcel, nezakladal by nanovo niečo, čo tam už je, ale rovno si to našiel (i keď veľa ľudí nevie ani to)
každopádne je dosť veľa možností ako mať fórum zadarmo, tak odporúčam rozšíriť to aj do tejto podoby
@freestyler01 ani fb ti nezaruci, ze tam budes mat 10 000 navstev tyzdenne... marketing je jedna vec a technicka stranka druha. nehovorim, ze to nema mat na facebooku fanusikovsku stranku, ale neviem si predstavit aky gulas by z toho vznikol, keby sa tam niekto pokusal riesit nejake zlozitejsie problemy kedy treba posielat nejake subory s logmi, screenshoty, pripadne casti kodu, prikazy a pod.
@bcmuro a ak si niekto mysli, ze na fb bude slapat kvalitny heldesk, tak toho asi vela nevie z oblasti IT... co je dost paradox, ak sa to tyka prave IT poradenstva
@dconan v tom pripade challenge pre vas - vytvorit podobny projekt na slovensku a po slovensky zameranych na beznych pouzivatelov a na facebooku ho dobre sporpagovat.
co je samozrejme podstatne viac prace, ako zbuchat za par minut fb profil
@mephix prečítaj si ešte raz čo som vyššie napísal a celé!, potom môžeš znova na mňa zareagovať
inak ak som ho dobre pochopil FB majú ako formu spojenia, teraz to neznamená, že tam budú vypisovať si neviem čo, zopakujem ešte raz, je to len forma/spôsob spojenia, ako sa nakontaktovať jeden na druhého aby potom vedel pomôcť dotyčnému s problémom
@mephix rozhodli sme sa pre FB len z toho dovodu ze to bolo najrychlejsie riesenie, samozrejme keby sme dostali 1000 sprav denne tak FB nieje spravna platforma ... po dalsie ludia najprv potrebuju o tebe vediet ze vobec nieco take existuje a kde inde sa to lepsie k ludu dosta ako cez fb? ... co sa tyka riesenia ako postupovat pri posielani logov atd, ako admini mame vypracovany plan ako postupovat ... ano aj mne by sa pocilo si radsej vytvorit vlastny CMS ktory bude fungovat podla mojich predstav, ale to vyzaduje vela casu ... pokial to clovek neodflakne a iba modifikuje nejaky ten wordpress, joomlu ... ale OK uz aj keby som to kodil cely mesiac a spravil si fakt solidne CMS, co z toho ked by nikto o tom nevedel ako uz spomenul @Dconan nikto by nepoznal link typu itporadca.sk, nebola by ziadna klientela... tak obetujem mesiac roboty len aby som vyskusal ci sa moja myslienka niekomu bude pacit? ... Mame v plane to preniest na inu platformu ale najpv musi byt o to aspon nejaky ten zaujem
@bcmuro no a nemal by mat prave v tychto veciach potencialny zaujemca o pomoc jasno? jedina informacia je kratky popis a titulna fotka
ak neexistuje koncentrovane miesto, kde sa budu tieto dotazy zhromazdovat (cize sa budu riesit individualne), tak potom nemozes vyuzit ziadnu databazu znalosti... pokial mi je dobre zname, na fb si sotva v komentaroch a prispevkoch vyhladas, ci tvoj problem niekto v minulosti riesil a ktora odpoved je vlastne ta spravna.
takze sa dostavame k myslienke mojho prveho komentara - na akej platforme bude prebiehat samotna technicka podpora?
o taky mesiac budu mat wall zahlteny idiotskymi dotazmi a komentarmi k nim...
@vegas a to je presne to comu sme sa mi snazili vyhnut, pokial je napad a ludia su zapaleny to robit tak je super.... pokial budu ludia co to ocenia tak to presunieme na inu platformu ktora nadviaze na FB a bude to nosna platforma
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
22 komentov
v com by si to spravil ty ?
ludia, ktori pouzivaju PC prevazne na facebook, su ti, ktorym sa dobra rada zide najviac
rád sa podelím aj ja o svoje skúsenosti
a čo sa týka FB je to jednoduchá a rýchla forma reklamy, takže ak má niekto niečo proti nej, nevie toho veľa z oblasti marketingu, nakoľko to robia z vlastnej iniciatívy a zadarmo, stojí ich to len ich vlastný voľný čas
každopádne by to chcelo aj nejaké fórum, kde by to bolo určite prehľadnejšie a ak by niekto niečo chcel, nezakladal by nanovo niečo, čo tam už je, ale rovno si to našiel (i keď veľa ľudí nevie ani to)
každopádne je dosť veľa možností ako mať fórum zadarmo, tak odporúčam rozšíriť to aj do tejto podoby
co je samozrejme podstatne viac prace, ako zbuchat za par minut fb profil
inak ak som ho dobre pochopil FB majú ako formu spojenia, teraz to neznamená, že tam budú vypisovať si neviem čo, zopakujem ešte raz, je to len forma/spôsob spojenia, ako sa nakontaktovať jeden na druhého aby potom vedel pomôcť dotyčnému s problémom
ak neexistuje koncentrovane miesto, kde sa budu tieto dotazy zhromazdovat (cize sa budu riesit individualne), tak potom nemozes vyuzit ziadnu databazu znalosti... pokial mi je dobre zname, na fb si sotva v komentaroch a prispevkoch vyhladas, ci tvoj problem niekto v minulosti riesil a ktora odpoved je vlastne ta spravna.
takze sa dostavame k myslienke mojho prveho komentara - na akej platforme bude prebiehat samotna technicka podpora?
o taky mesiac budu mat wall zahlteny idiotskymi dotazmi a komentarmi k nim...