Súhlasím s @mezomus@smajgirl a @11mat12 ... Po strednej najradšej mimo SK, preto aj drvím anglický gympel, či sa mi už niekde podarí dostať, je zase iná vec
ale inak som zvedavá, ako sa všetky tieto odvážne deti po maturite vyberú do zahraničia... sny som mala aj ja kadejaké, a som rada, že som na VŠ aspoň na Slovensku...
Len aby vás toľko skončilo detičky nestačí ísť ale skončiť VŠ čo ani polovica z vás neskončí čo ste dali že chcete ísť krutá realita dnešných študentov VŠ. Nás bolo v prvom ročníku 400 a som v druhom a ostalo nás 160 asi
@Grietusha niesom prae najlepsi student, som rada ze niektore predmety prejdem so 4kami.... to na taku skolu ako je Masarykova uni podla mna nestaci.... :/ skusit to sice skusim urcite, ale moc velke sance tomu nedavam....
poviem ti to ľudovo. my ti tu sereme na známky, my chceme záujem
ja som strednú dávala s veľmi pestrými vysvedčeniami. nechcelo sa mi absolútne vôbec učiť, teda okrem toho, čo ma zaujímalo, tam som šla s prehľadom na jednotky, aj keď som tomu venovala len 10 minút. a na prijímačkách som nebola horšie ako v prvej sedmičke.
na MU potrebuješ ovládať kadečo, len nie filatelistické "umenie"
@grietusha@soraya podla mna ale zalezi aj od odboru na aky sa hlasi. nie kvoli prijimackam, ale mozno potom kvoli celemu studiu, ak ti stredna uz robi problemy...
@grietusha radsej som skepticka,ako byt neskor sklamana ze som sa nedostala..skusit to skusim,ale hneva ma na TSP ze je prilis vseobecny,konkretne ma desia tie telesa,kedze nedisponujem ziadnou priestorovou predstavivostou..aky je min. percentil na tvojej fakulte?
@Yolis tak mne na strednej robia problemy iba predmety ktore nenavidim, teda chemia, matika, fyza a podobne... to co ma bavi, z toho mam znamky dobre....
ja napr by som chcela ist na teoriu a dejiny divadla, alebo na hudobnu vedu