nahraj sa na kameru, odstrihni zvuk a pár sekúnd po skončení slova, vety tam prilep to čo si hovoril. na tony a akordy mi to pomohlo, kurát som mal iba zvuk
podla mňa by možno bolo vhodné si nájsť ako sa ktoré hlásky vyslovujú a možno podľa toho, ale bude to ťažké, keďže v normálnej hovorovej reči to má každý individuálne modifikované mierne...
Ja viem jednoduché slová a vety.. Hej no nadavky su najlahsie Ale to väčšinou nie som nejako prehnane nadšená, že som to dokázala prečítať... Skúšaj si pred zrkadlom... Proste otváraj ústa ale nehovor... Ale sleduj ako sa to hýbe...
Nie aj ja som samouk... A jediné knihy alebo proste niečo kde sa spomína čítanie s pier tak sú knihy kde to ľudia prirodzene vedia... Tak som si povedala, že to budem vedieť... Akože slová typu trombocytopénia ti asi neprečítam... Ale nejaké základy..to proste dáš... : ) Skús to zrkadlo... A ak nepôjde tak sa ozvi cez TSku a nejako to skúsime poriešiť : )
@mashenka - dnes som si vyčlenil hodinku - tak som si skúšal hovoriť abecedu pred zrkadlom - medzi jednotlivými písmenami nie je vidieť skoro žiaden rozdiel - je to ťažké! Ale o to viac sa to chcem naučiť
ked si človek verí a pozná každú slabiku a tu osobu dobre a vie si domýšľať...niekto, kto dokonale ovláda neverbálnu komunikáciu a kto sa vie ,takpovediac, vcítit do toho
keď som na skype a vypadne zvuk, tak sa mi sem-tam podarí niečo vyčítať z pier... keď niekto vypráva pomaly a zrozumiteľne, tak sa to dá... tiež by som sa to chcela naučiť... a najlepší návod aký ti môžem dať je, že kukaj nejaké slovenské filmy, alebo správy alebo partičku alebo ja neviem čo, pri vypnutom zvuku... aj keď nevýhodou pri takomto učení je, že herci sú často otočení aj chrbtom do kamery a tak, čiže niekedy je to blbé
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov