mozno ta masova vystavba nie je momentalne najvaznejsi problem, ale onedlho bude.. vsade sa svavaju vyskove budovy, obrovske komplexy, mnohokrat sa tam vobec nehodia, pri com sa velmi neberie ohlad na dopravu a nemam pocit, ze by vobec riesil niekto tuto otazku..takze som zvedava ako to chcu riesit..uz teraz je to tu s ucpate autami
1. MHD je v rámci možností fajn, len by mala byť zadarmo, nieje to služba za ktorú by sa malo platiť.
2. doprava je v BA nedoriešená, chcelo by to trošku prekopať v piatok večer ísť autom von z BA je problém, ale to asi všade.
3. mám na háku, ale ak odjebú sad j. kráľa tak budem nasraný
4. stavajú sa nechutné hnusné kapitalistické sklenené kvádre, ktoré sa páčia iba amrafelovi, pričom sa nerieši infraštruktúra ani nič. hlavne že obrkokot ďurkovský zarába
5. za to si môžu ľudia sami, ak sa myslí bordel, dolámané lavičky, očúrané rohy...
6. obrkokot ďurkovský... koniec zabiť, zastreliť, škaredý KDHák. berie mastné úplatky, dáva zatvárať dobré podniky, znásilňuje bratislavu.
7. ťažko povedať, ale keď pre väčšinu ľudí je vrcholom zábavy a oddychu nakupovanie v auparku a žranie v megdonalde, tak nieje o čom
8. ako som spomenul stavajú sa tu chujoviny. čakám, kedy strhnú hrad a postavia tam aupark nejaký
MHD, zlá doprava celkovo (je nenormalne 3x prestupovat, ked chcem ist z bodu A do bodu , ničenie zelene, masová výstavba, zlé vedenie mesta, nekvalitná architektúra novostavieb a ničenie pamiatok, ziadna zelen, ziadne hory a lesy okolo..
bratislava je asi najmenej vyvinute hlavne mesto zo vsetkych statov eu. este sa musi vela vela ucit, hlavne od takej prahy.
veľa vecí ide ruka v ruke, jedno je následok druhého
zlé vedenie mesta -> masová výstavba -> viac áut -> zlá doprava celkom
zlé vedenie mesta -> masová výstavba -> ničenie zelene -> zlá kvalita verejných priestorov
neviem čo si predstavuješ pod pojmom "nekvalitná architektúra novostavieb". podľa čoho posudzuješ kvalitu architektonického prevedenia? podľa toho ako to zvonku vyzerá? nejako moc mudruješ o architektúre (predtým ten funkcionalizmus), chodíš na stavebnú priemyslovku či čo?
- mesto je veľké (nie ani tak do počtu obyvateľov, ale do rozlohy, má síce tretinu obyvateľov Prahy, ale tušim 80% jej rozlohy, Bratislava je príliš rozflákaná a preto potrebuje metro alebo rýchlodráhu ako nosný piliér, nie kvôli počtu obyvateľov, ale kvôli svojej veľkosti čo do rozlohy, ľudia sa potrebujú rýchlo a pohodlne presúvať v rámci mesta pomerne ďaleko, ísť domov z práce 40-50 minút a z toho 30 minút čakať na rôznych zástavkach na prestup (čiže väčšinu času) je pre ľudí deprimujúce (BTW ja nehovorím za seba, ja bývam v centre) a títo ľudia sú smutní, nešťastní a nepríjemní, a celé to znižuje kvalitu života v meste, a nech tu nikto nevraví, že metro sa v BA neuživí. Metro je STRATOVÉ v každom európskom meste (s výnimkou Londýna, vraj oni majú jediné metro, ktoré vykazuje zisk), verejná doprava je často bežne stratová (a aj tá naša tak či tak je stratová), ide o to, že šťastní a spokojní ľudia vytvárajú lepšiu prácu a týmpádom väčší hrubý domáci produkt a pre štát je výhodné, aby sa ľudia mali dobre, lebo čím sa budú mať dobre, tým viac vyrobia = tým viac zarobia = tým viac zaplatia na daniach.
- zlá doprava celkovo
to súvisí s tým, 90% bratislavčanov by nepotrebovalo používať svoje auto, keby malo pohodlnú alternatívu, ale nečudujem sa im, ja auto síce nemám, lebo ho fakt nepotrebujem, ale ja sám idem radšej taxikom ako MHD-čkou, lebo pri MHD by som stratil vela času, tlačil sa a musel čakať vonku v zime dlho na prestup, tým pádom je veľa áut na cestách (minule som si tak sedel v taxiku a rátal som v koľkých autách je jeden človek, potom som to zmenil lebo boli vo všetkých a skúsil som narátať autá kde bolo viac ako jeden človek, bolo ich strašne málo a všetci mali mimobratislavské značky ale samotní bratislavčania boli po jednom (okrem prípadu taxikov, tam bol zväčša jeden zákazník okrem taxikára)
- ničenie zelene
to nie je problém Bratislavy, ale mentality, pár ľudí má pocit, že developeri stavajú mrakodrapy a ničia zeleň, ale to je blbosť, pozrite sa na staré sídliská, bolo tam veľa zelene? Zeleň nie je TRÁVA! Zeleň je tráva, kríky, stromy, kvety... Nemám ten pocit, toto nie je problém Bratislavy, ale mentality ľudí, poobzerajte sa okolo seba aký bordel je na vašom sídlisku, fakt vám záleží na zeleni?
- masová výstavba
toto nemusí byť problém, v počte a množstve výstavby problém nemusí byť, skôr v spôsobe, ale je to irelevantné od spôsobu
- zlá kvalita verejných priestorov
áno to je veľmi zlé
- zlé vedenie mesta
toto je veľmi špecifické tvrdenie, osobne som názoru, že táto krajina ako celok má zlé vedenie, mesto neviem zhodnotiť.
- nedostatok možností na kultúru či oddych
koľko je v Bratislave divadiel? 10-20? Koľko je kín? 20? A kto z vás chodí do iného ako je Palace Multiplex v Auparku (prípadne v Poluse)? miest kultúry je dosť, možno je tu málo športovísk, plavární, rôznych skejt parkov, či ihrísk. To je pravda, ale ak by bolo metro, a vieš že za 10 minút si skoro na druhom konci mesta, tak by to možno problém vyriešilo
- nekvalitná architektúra novostavieb a ničenie pamiatok
toto je vec názoru, nekvalitná architektúra znamená čo? že sú tie budovy škaredé? Pamiatky sa majú chrániť, a podľa mňa sa chránia, chýba tu územný plán, áno je to zlé, že sa stavia čokoľvek kdekoľvek, ale tie firmy majú na to povolenie, tak sa pýtajte kto im a prečo dal to povolenie? tie firmy proste stavajú budovy, keby nedostali povolenie na tej ulici, tak by to postavili inde, a veľká časť novostavieb, je na mieste, kde pamiatky neboli (resp. nebolo nič), podľa mňa toto nie je až taký vážny problém
@xhtml@7 problém nie je v tom, že musíš 3x prestupovať, problém je, že sa vezieš menej času ako je čas potrebný na čakanie spoja.
Keď sa vezieš 4 minúty, potom prestupuješ a čakáš 12 minút na spoj, potom sa vezieš 5 minút a čakáš 12 minút na spoj aby si sa viezol 5 minút, to je problém. Nie je problém v počte prestupovaní, ale v tom, že sa tvoja cestovná doba znásobuje a väčšinu času čakáš na spoj, vlastne ani necestuješ len čakáš. (A ak náhodou máš tu smolu, že si na najfrekventovanejších úsekoch, tak ani nevieš, či sa zmestíš do spoja na ktorý tam už 12 minút čakáš)
@mezomus - ťažko povedať, ale keď pre väčšinu ľudí je vrcholom zábavy a oddychu nakupovanie v auparku a žranie v megdonalde, tak nieje o čom ---- to si napisal pekne
@10 ... lebo pri takomto cestovaní, máš pocit, že reálna doba 4 + 5 + 5 minút, čiže 14 minút cesty, trvá 4 + 12 + 5 + 12 + 5 minút - trvá 38 minút + počiatočné čakanie na prvý spoj, nech tam čakáš polovicu doby napr. 6 minút.
A ako sa ten človek cíti, keď vie že domov mu cesta potrvá trištvrte hodinu (44 minút), ale reálne sa budew viesť len 14 minút, zvyšok bude čakanie. Ak aj si to takto nezrátava, tak vie, že "čakal pomaly dva krát tak dlho ako sa viezol", a keby si to aj v duchu neprerátaval, bude mať pocit, že stráca čas, že cestovanie je obtiaž, že radšej nemal nikam ísť. A je to úplne normálne, lebo on ide trasu, ktorá je vzdialená 14 minút cesty a miesto štvrťhodiny mu to trvá trikrát tak dlho, a väčšinu času strávilo čakanie na zástavke.
viac veci mi z toho ciastocne vadi, hlavne zla dobrava z Noveho mesta medzi hlavne okolo 7:00 - 8:00 v tom case su elektricky strasne preplnene a chodia iba v malich intervaloch oproti autobusom z petrzalky. teraz uz nastastie chodievam v inom case, ale aj tak to nie celkom v poriadku
vadia mi aj grafity, a zdemolovany verejny majetok, no to je chyba skor laviciarskych deviantov co od nudy nemaju co robit
trochu viac zelene by sa hodilo v starom meste, ale viem ze to nie je take jednoduche, aspon si ju viac cenim v novom
s tou celkovou dopravou to tomas dobre napisal, vacsina ludi pouziva zbytocne osobne auta a tym aj okrem ineho znecistuju ovzdusie
no dobre najradsej by som zaskrtala vsetko
ale tak najviac mi asi fakt vadia tie autasproste,lebo su uplne vsade..a ja biedny chodec aby sompo stromoch chodila
najväčším problémom mesta nie sú jeho najväčšie reálne problémy, ale skutočnosť a fakt, že je najnenávidenejším mestom v SR. štatút hlavného mesta mu mimoriadne uberá na bohatstve, nech si akokoľvek mimobratislavský myslia, že sa na tom nabaľujeme, je to presne naopak. i fakt, že neexistuje zákon o Bratislave, ktorý by legislatívne podchytil niektoré zásadné veci, hovorím napr. o cestnej dani napr. najviac sa na nej vyberie na území mesta, no prerozdeľuje sa do celého samosprávneho kraja. nehovoriac o mnohých ďalších povinnostiach, ktoré mesto zaťažujú v dôsledku plnenia role hauptstadtu.
druhá vec je v obyvateľoch. nie v obyvateľoch mesta, ale v obyvateľoch tejto krajiny. vytrovili si nenávistné nálady voči Bratislave a nahovárajú si ako strašne veľa sa tu zbytočne investuje a vráža zbytočných peňazí, ktoré by sa v konečnom dôsledku dali využiť rozumnejšie. to ale nie je pravda. budem sa opakovať z toho čo som už raz písal v jednom mojom blogu. kto iný než hlavné mesto republiky (vstupná brána do krajiny) si zaslúži mať novú vlakovú, autobusovú stanicu, či letisko. fungujúcu dopravu a zrekonštruovanú aspoň časť jadra mesta?
myslíte si že metro je drahé? že by sa nedalo postaviť? je to hlúposť. s pomocou vlády, s jej nevyhnutnou pomocou (tej vlády, ktorá sídli na území tohto mesta a poberá jeho pozemky, objekty, zľavy...) by sa dalo postaviť úplne všetko. i toľko brzdené štadióny - futbalový, hokejový. problém je iba v tom, že ľudia mimo Bratislavy, neznášajú svoje hlavné mesto a sledujú akúkoľvek väčšiu investíciu doň. nijaká do ďalšieho volebného obdobia hľadiaca vláda vám nepostaví niečo tak obrovské ako je Metro v meste, ktoré všetci obyvatelia krajiny nenávidia. už nikdy by sa nedostala do vlády, lebo by bola odsúdená ako centralistická... koho zaujíma, že my sa tu tlačíme v neľudských podmienkach každé ráno v nekonečných zápchach, že ľudia odpadávajú v autobusoch, premŕzajú na zastávkach, či čakajú na náhradný spoj, lebo ten ich sa zase pokazil...
nie Bratislava, ale ľudia mimo nej sú jej najväčším problémom
vsetky tieto spomenute problemy mi vadia.. ale tak co... odstahujem sa ? nedokoncim skolu ? dojdem o pracu ? o lasku ? len koli tomu ze je to tu na ..... ? inde je aj horsie.. niekde ani mhd nepoznaju ( senica a borsky mikulas napr.( obyvatelia neberte to osobne ) ) a tu na nu nadavame lepsia niaka ako ziadna doprava
Keďže jedna z variánt do budúcnosti pre mňa je záhradnicka škola, tak som označila túto možnosť, ale tých vecí je viacej.
Proste, kebyže mám pred sebou malú model Bratislavy a môžem s ním robiť, čo chcem, tak by som tu polku vecí zmenila, vrátane budov a podobne, nech to nie je všetko také chaotické, síce mám chaos rada. Oveľa lepšie sa žije v aspoň ako tak usporiadanom meste, podľa mňa : )
Bolo by super mať MHD, ktorá vas maximálne na jeden, dva prestupy zavezie hocikam kam potrebujete, bolo by super mať viac miest ako je sad janka kráľa, alebo medická záhrada...
Bolo by super mať Bratislavu, na ktorú by bol hrdý každý občan Slovenska, a pri pohľade na ktorú by nám bolo jasné, že toto je Bratislava, toto je Slovensko...
Bratislava ma veľa problémov, a asi každý s vyššie uvedených je jedným z nich... A nepochybne sú aj iné... Mali by sme s tým niečo robiť, ale čo my môžeme?
jedine ale fakt to JEDINE čo mi STRASNE vadí na tej poondiatej bratislave je NESKUTOCNY BORDEL vsade kam sa pozriem!!!..to akože blavaci nevedia čo su smetné koše dpc?!...VSADE, V-S-A-D-E su pohodené papiere plastove fľaše a vôbec čokolvek!!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
30 komentov
a prosím, nechajte si komenty typu "jebnutí ľudia" a pod. o tom táto diskusia nie je
2. doprava je v BA nedoriešená, chcelo by to trošku prekopať v piatok večer ísť autom von z BA je problém, ale to asi všade.
3. mám na háku, ale ak odjebú sad j. kráľa tak budem nasraný
4. stavajú sa nechutné hnusné kapitalistické sklenené kvádre, ktoré sa páčia iba amrafelovi, pričom sa nerieši infraštruktúra ani nič. hlavne že obrkokot ďurkovský zarába
5. za to si môžu ľudia sami, ak sa myslí bordel, dolámané lavičky, očúrané rohy...
6. obrkokot ďurkovský... koniec zabiť, zastreliť, škaredý KDHák. berie mastné úplatky, dáva zatvárať dobré podniky, znásilňuje bratislavu.
7. ťažko povedať, ale keď pre väčšinu ľudí je vrcholom zábavy a oddychu nakupovanie v auparku a žranie v megdonalde, tak nieje o čom
8. ako som spomenul stavajú sa tu chujoviny. čakám, kedy strhnú hrad a postavia tam aupark nejaký
eto vsjo
bratislava je asi najmenej vyvinute hlavne mesto zo vsetkych statov eu. este sa musi vela vela ucit, hlavne od takej prahy.
zlé vedenie mesta -> masová výstavba -> viac áut -> zlá doprava celkom
zlé vedenie mesta -> masová výstavba -> ničenie zelene -> zlá kvalita verejných priestorov
neviem čo si predstavuješ pod pojmom "nekvalitná architektúra novostavieb". podľa čoho posudzuješ kvalitu architektonického prevedenia? podľa toho ako to zvonku vyzerá? nejako moc mudruješ o architektúre (predtým ten funkcionalizmus), chodíš na stavebnú priemyslovku či čo?
- mesto je veľké (nie ani tak do počtu obyvateľov, ale do rozlohy, má síce tretinu obyvateľov Prahy, ale tušim 80% jej rozlohy, Bratislava je príliš rozflákaná a preto potrebuje metro alebo rýchlodráhu ako nosný piliér, nie kvôli počtu obyvateľov, ale kvôli svojej veľkosti čo do rozlohy, ľudia sa potrebujú rýchlo a pohodlne presúvať v rámci mesta pomerne ďaleko, ísť domov z práce 40-50 minút a z toho 30 minút čakať na rôznych zástavkach na prestup (čiže väčšinu času) je pre ľudí deprimujúce (BTW ja nehovorím za seba, ja bývam v centre) a títo ľudia sú smutní, nešťastní a nepríjemní, a celé to znižuje kvalitu života v meste, a nech tu nikto nevraví, že metro sa v BA neuživí. Metro je STRATOVÉ v každom európskom meste (s výnimkou Londýna, vraj oni majú jediné metro, ktoré vykazuje zisk), verejná doprava je často bežne stratová (a aj tá naša tak či tak je stratová), ide o to, že šťastní a spokojní ľudia vytvárajú lepšiu prácu a týmpádom väčší hrubý domáci produkt a pre štát je výhodné, aby sa ľudia mali dobre, lebo čím sa budú mať dobre, tým viac vyrobia = tým viac zarobia = tým viac zaplatia na daniach.
- zlá doprava celkovo
to súvisí s tým, 90% bratislavčanov by nepotrebovalo používať svoje auto, keby malo pohodlnú alternatívu, ale nečudujem sa im, ja auto síce nemám, lebo ho fakt nepotrebujem, ale ja sám idem radšej taxikom ako MHD-čkou, lebo pri MHD by som stratil vela času, tlačil sa a musel čakať vonku v zime dlho na prestup, tým pádom je veľa áut na cestách (minule som si tak sedel v taxiku a rátal som v koľkých autách je jeden človek, potom som to zmenil lebo boli vo všetkých a skúsil som narátať autá kde bolo viac ako jeden človek, bolo ich strašne málo a všetci mali mimobratislavské značky ale samotní bratislavčania boli po jednom (okrem prípadu taxikov, tam bol zväčša jeden zákazník okrem taxikára)
- ničenie zelene
to nie je problém Bratislavy, ale mentality, pár ľudí má pocit, že developeri stavajú mrakodrapy a ničia zeleň, ale to je blbosť, pozrite sa na staré sídliská, bolo tam veľa zelene? Zeleň nie je TRÁVA! Zeleň je tráva, kríky, stromy, kvety... Nemám ten pocit, toto nie je problém Bratislavy, ale mentality ľudí, poobzerajte sa okolo seba aký bordel je na vašom sídlisku, fakt vám záleží na zeleni?
- masová výstavba
toto nemusí byť problém, v počte a množstve výstavby problém nemusí byť, skôr v spôsobe, ale je to irelevantné od spôsobu
- zlá kvalita verejných priestorov
áno to je veľmi zlé
- zlé vedenie mesta
toto je veľmi špecifické tvrdenie, osobne som názoru, že táto krajina ako celok má zlé vedenie, mesto neviem zhodnotiť.
- nedostatok možností na kultúru či oddych
koľko je v Bratislave divadiel? 10-20? Koľko je kín? 20? A kto z vás chodí do iného ako je Palace Multiplex v Auparku (prípadne v Poluse)? miest kultúry je dosť, možno je tu málo športovísk, plavární, rôznych skejt parkov, či ihrísk. To je pravda, ale ak by bolo metro, a vieš že za 10 minút si skoro na druhom konci mesta, tak by to možno problém vyriešilo
- nekvalitná architektúra novostavieb a ničenie pamiatok
toto je vec názoru, nekvalitná architektúra znamená čo? že sú tie budovy škaredé? Pamiatky sa majú chrániť, a podľa mňa sa chránia, chýba tu územný plán, áno je to zlé, že sa stavia čokoľvek kdekoľvek, ale tie firmy majú na to povolenie, tak sa pýtajte kto im a prečo dal to povolenie? tie firmy proste stavajú budovy, keby nedostali povolenie na tej ulici, tak by to postavili inde, a veľká časť novostavieb, je na mieste, kde pamiatky neboli (resp. nebolo nič), podľa mňa toto nie je až taký vážny problém
Keď sa vezieš 4 minúty, potom prestupuješ a čakáš 12 minút na spoj, potom sa vezieš 5 minút a čakáš 12 minút na spoj aby si sa viezol 5 minút, to je problém. Nie je problém v počte prestupovaní, ale v tom, že sa tvoja cestovná doba znásobuje a väčšinu času čakáš na spoj, vlastne ani necestuješ len čakáš. (A ak náhodou máš tu smolu, že si na najfrekventovanejších úsekoch, tak ani nevieš, či sa zmestíš do spoja na ktorý tam už 12 minút čakáš)
A ako sa ten človek cíti, keď vie že domov mu cesta potrvá trištvrte hodinu (44 minút), ale reálne sa budew viesť len 14 minút, zvyšok bude čakanie. Ak aj si to takto nezrátava, tak vie, že "čakal pomaly dva krát tak dlho ako sa viezol", a keby si to aj v duchu neprerátaval, bude mať pocit, že stráca čas, že cestovanie je obtiaž, že radšej nemal nikam ísť. A je to úplne normálne, lebo on ide trasu, ktorá je vzdialená 14 minút cesty a miesto štvrťhodiny mu to trvá trikrát tak dlho, a väčšinu času strávilo čakanie na zástavke.
vadia mi aj grafity, a zdemolovany verejny majetok, no to je chyba skor laviciarskych deviantov co od nudy nemaju co robit
trochu viac zelene by sa hodilo v starom meste, ale viem ze to nie je take jednoduche, aspon si ju viac cenim v novom
s tou celkovou dopravou to tomas dobre napisal, vacsina ludi pouziva zbytocne osobne auta a tym aj okrem ineho znecistuju ovzdusie
ale tak najviac mi asi fakt vadia tie autasproste,lebo su uplne vsade..a ja biedny chodec aby sompo stromoch chodila
druhá vec je v obyvateľoch. nie v obyvateľoch mesta, ale v obyvateľoch tejto krajiny. vytrovili si nenávistné nálady voči Bratislave a nahovárajú si ako strašne veľa sa tu zbytočne investuje a vráža zbytočných peňazí, ktoré by sa v konečnom dôsledku dali využiť rozumnejšie. to ale nie je pravda. budem sa opakovať z toho čo som už raz písal v jednom mojom blogu. kto iný než hlavné mesto republiky (vstupná brána do krajiny) si zaslúži mať novú vlakovú, autobusovú stanicu, či letisko. fungujúcu dopravu a zrekonštruovanú aspoň časť jadra mesta?
myslíte si že metro je drahé? že by sa nedalo postaviť? je to hlúposť. s pomocou vlády, s jej nevyhnutnou pomocou (tej vlády, ktorá sídli na území tohto mesta a poberá jeho pozemky, objekty, zľavy...) by sa dalo postaviť úplne všetko. i toľko brzdené štadióny - futbalový, hokejový. problém je iba v tom, že ľudia mimo Bratislavy, neznášajú svoje hlavné mesto a sledujú akúkoľvek väčšiu investíciu doň. nijaká do ďalšieho volebného obdobia hľadiaca vláda vám nepostaví niečo tak obrovské ako je Metro v meste, ktoré všetci obyvatelia krajiny nenávidia. už nikdy by sa nedostala do vlády, lebo by bola odsúdená ako centralistická... koho zaujíma, že my sa tu tlačíme v neľudských podmienkach každé ráno v nekonečných zápchach, že ľudia odpadávajú v autobusoch, premŕzajú na zastávkach, či čakajú na náhradný spoj, lebo ten ich sa zase pokazil...
nie Bratislava, ale ľudia mimo nej sú jej najväčším problémom
Všimnite si, že výškovky sú rozmiestnené po celom meste, je to kostrbaté a podľa mňa úplne škaredé.
Krásnym protikladom je napríklad La Défense v Paríži.
Tam výstavbu výškoviek plánovali a vznikol nádherný cluster.
ok k veci
vsetky tieto spomenute problemy mi vadia.. ale tak co... odstahujem sa ? nedokoncim skolu ? dojdem o pracu ? o lasku ? len koli tomu ze je to tu na ..... ? inde je aj horsie.. niekde ani mhd nepoznaju ( senica a borsky mikulas napr.( obyvatelia neberte to osobne ) ) a tu na nu nadavame lepsia niaka ako ziadna doprava
Proste, kebyže mám pred sebou malú model Bratislavy a môžem s ním robiť, čo chcem, tak by som tu polku vecí zmenila, vrátane budov a podobne, nech to nie je všetko také chaotické, síce mám chaos rada. Oveľa lepšie sa žije v aspoň ako tak usporiadanom meste, podľa mňa : )
Bolo by super mať MHD, ktorá vas maximálne na jeden, dva prestupy zavezie hocikam kam potrebujete, bolo by super mať viac miest ako je sad janka kráľa, alebo medická záhrada...
Bolo by super mať Bratislavu, na ktorú by bol hrdý každý občan Slovenska, a pri pohľade na ktorú by nám bolo jasné, že toto je Bratislava, toto je Slovensko...
Bratislava ma veľa problémov, a asi každý s vyššie uvedených je jedným z nich... A nepochybne sú aj iné... Mali by sme s tým niečo robiť, ale čo my môžeme?
nenávisť nebratislavčanov v kombinácii s absenciou územného plánu až do roku 2007 z nej spravila to čo je