@iceninja v tom prípade jasné , že sa dá ... teda taký je môj názor . Ak študujem niečo čo už teraz viem že má význam v budúcnosti a baví ma to A HLAVNE! to využijem(a to teraz nemyslím len študijné predmety... hocičo.. napríklad kľudne aj profesionálne miešanie kariet tak sa na to človek pozrie a začne sa to učiť v skoršej dobe. toť môj názor
No jasné veci, ku ktorým máš vzťah a robíš ich vyslovene pre seba.. prečo nie .
U mňa sa teda zvyčajne nezhodujú s líniou učenia sa do školy, hoci deskriptívu som zvládla, ale tie dejiny (ach)... normálne by som ten predmet zrušila a nie, že ešte štátnicový !
ako kedy a ako čo, napríklad učiť sa na opravnú písomku zo španielskej literatúry s vedomím, že to bude opravovať tá šibnutá žena (pretože náš milovaný Mário sa 4 mesiace pred maturou (resp. 3 pred písomnou) a 2 týždne pred uzatvorením známok zdekoval a nechal jej opravovať aj tri predchádzajúce testy), nie to sa nedá...
keď sa učím geografiu alebo dejepis mám viac než radosť proste ma to baví no a stále keď máme dajakú látku z geošky napr teraz sme mali češko pozerám si o ňom videá (zostrih fotografií s popisom) a potom o tom rozprávam a ani nemusím vedieť to čo mám v zošite a mám 1
Ale áno, dá... Ja si spomínam napr. na to, keď som sa učila na malú maturitu to, čo som si vybrala (Ľudovít Štúr-Národ a láska) a s toho som mala radosť... Alebo básničky... Najradšej mám veci tohto tipu, ale je toho viac, čo ma baví a to sa potom odzrkadlí i na známke
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
32 komentov
ano ano -.-
ale u mňa to nehrozí, ja sa neučím
U mňa sa teda zvyčajne nezhodujú s líniou učenia sa do školy, hoci deskriptívu som zvládla, ale tie dejiny (ach)... normálne by som ten predmet zrušila a nie, že ešte štátnicový !