Čo myslíte? Zastávate názor, že je jedno, odkiaľ má človek titul, keď nemá známosti tak sa zamestná len ťažko? Alebo si myslíte že záleží na škole ktorú vyštudujete a na chuti pracovať, a nebudete mať problém získať prácu?
Vždy mi vraveli že je to veľmi ťažké a tak som to skúsil. Ako druhák na VŠ som poslal životopis do všetkých firiem v okolí čo robili to čo študujem a ozvali sa mi z dvoch a v oboch ma prijali. Plat bol síce veľmi nízky ale ja som s tým nemal problém. Chcel som skúsenosti a tie som dostal. Za necelý rok a pol som tam už viedol veľký projekt(Automatizácia troch prevádzok v uhoľnej elektrárni). Takže sa dá.
Mne také veci tlačili do hlavy kamarátky, že záleží, z ktorej školy máš diplom. A je mi to jedno, tie ich kaleráby už dávno nepočúvam, keď človek chce a myslí pozitívne(teda si navodí to správne do života), tak dokáže mnoho a hlavne sa vysmiať ľuďom, ktorí ho celý čas upozorňovali, že to nezvládne.
známosti ti možno pomôžu nakrátko...možno sa niekam dostaneš na malú chvíľu, ale ak na to nemáš predpoklady, kvality, bude ti to v konečnom dôsledku úplne nanič...
ale k tvojej otázke, áno, dá...
momentálne to badám na sebe...kontakty v danej oblasti nulové, no aj tak sa to dalo (
@nathalicatko ale inak to prve nie je tak celkom pravda...moze to tak byt v niektorych pripadoch, no dost casto ani nie...poznam pripad kedy si tam sefka nechala svoju neter, aj ked bola nesikovnejsia ako vyhodeny zamestnanec, a aj vzdelanie mala nizsie ako dany clovek
da, ale treba mat na to stastie alebo studovat "spravny" obor, lebo zamestnavatelia uz chcu ludi s praxou, ktoru dostanes len ked sa zamestnas, a to zamestnanie dostanes, ked mas uz prax, ktoru ziskas atd....je to zacarovany kruh