Ahojte. Zaujímal by ma Váš názor. Na prijímačkach som dosiahla dosť malý počet bodov. Len 158. Neprijali ma. Myslíte si, že sa mi oplatí dávať odvolanie a čakať, že by ma zobrali? Poprípade... je tu niekto kto mal menej?
určite si daj odvolanie, ja študujem tento odbor a bola som prijatá na odvolanie, hoc som mala trošku viac bodov ako ty. Na Zop síce berú menej ľudí ako na Pocr, ale menej sa tam aj hlási, je väčšia šanca sa tam dostať ako na Pocr, a čo sa týka výučby, starší študenti jednoznačne povedali že Zop je ťažší odbor ako Pocr, a kvalitnejší ....určite si to odvolanie daj, za to nič nedáš
suhlasim s @2 daj si odvolanie, kopa tych prijatych ludi tam možno ani nechce isť, čiže sa ti hneď zvyšuju šance. A je to TAK velka pravda, že ZOP je ťažšie ako POCR..., chodim na ZOP a jedna baba ktoru poznam, prestupila do pocr a hovori že je to citelny rozdiel. Ale zas zo ZOPky vyjdeš viac vyučena si myslim
ahoj, ja som mala presne toľko isto bodov, odvolanie som podala a prijali ma, ale chodím na podnikanie v obchode a cestovnom ruchu, odvolanie si podaj vždy, aj keby si mala body na hranici, držím palce
@zuzii17 neviem, či si pamätáš svoje číslo, ale rada by som sa ťa spýtala, koľká si bola v poradí lebo zrejme to nie je o bodoch, každý rok môžu mať iní viac či menej bodov, a tak to môže byť skresľujúce... nevzali ma na POCR a od miesta 270 ma delí vyše sto miest, tak či má i zmysel zasielať odvolanie, i keď tam chcem ísť najviac
stale mi nedošiel lisť z euby. do termínu zapisu 27.6 má dojsť všetkym? lebo tam mám postupil do dalšieho kola (Ais). či to niečo znamená. dakujem za normálne odpovede. Niekomu aj natom zaleží. pekný den
@jamko no ked ti este nedosiel, tak to je dost zle, lebo tych co neprijali, posielaju im listy neskor, vacsinou je to tak.. Avsak sa mohlo stat nieco na poste alebo ... Na kolkom si bol mieste?