Ahojte, je tu niekto kto chodí na FMK UCM v Trnave? Momentálne chodím na jednu výšku, ale ma to nebaví a úprimne, 13-14 skúšok za semester je aj dosť ťažko zvládnuteľné, preto som si chcela skúsiť poslať prihlášku sem. Viem, už tu o FMK bolo zopár fór, čí
nie su ťažké tie skusky to nie, len sa tam hlasi fakt veľa báb lebo to je velmi ľahká škola a studium tam je taka zabava skor. ale inac odbory su zabavne a ucitelia tiez taky liberalisti.
Určite ano.. poznám dvoch čo tam chodili, tak určite sa aj tu najdu taki, co tam chodia.. ja som chodil na techniku... ale otazka je.. načo mi to je, keď nechcem byť zamestnaný...
@sisi092 vďaka a ty tam študuješ alebo..? no ja som tam preto chcela ísť, nie zato žeby som sa chcela flákať, ale preto, lebo som si istá, že by ma to bavilo. Lenže teraz ešte študujem na tejto výške a nemám kedy ísť na dod ani na kurz pred príjmačkami. Myslíš, že by bolo možné spraviť tie skúšky čo najlepšie aj bez toho ich kurzu? Lebo tejto mojej výške veľkú nádej nedávam a zas nechcela som vyhadzovať peniaze za viac prihlášok ako sa jednu, a v podstate toto je jediná asi čo by ma tak bavila.