2. neviem ako sa to vola bud medzig ci ako po anglicky je to carodenik, alebo cez boot ci ako to je. ja som si to robil pri instalacii, rozdelil som si to na tri patricie 20 30 a 20
vlozil by som cd do mechaniky restartol pc. kezde mam bios tak nastavney, ze cita dvd mechaniku tak by mi nabotovalo cd mam pocit.
spustil by som instalaciu a potom rozdelil disk na patricie. vsetko na navadza samo. mam pocit ze das enter potom ecs. tym sa dostanes do toho menu potom stlacis teraz neviem ako sa delia particie ci stlacis pismeno l alebo d? alebo f? vsetko na navadza samo.
ten patricion magic som neskusal a to s tym hardiskom, na ploce stlac vlastnosti potom na setric obrazovky a tam napajanie a tam mas schémy naopajania a časy čo sa kedy má vypnúť, 80 giga?? to aky notbuk to máš trochu malo, ale najlepšie je to rozdeliť hneď pri inštalacií
a stačia ti dve oddiely jeden na win asi takých 20 giga a v tom druhom si akurat urob priečinky ja mam hardisk rozkuskovany na 4 časti a je mi to len na obtiaž
Ale pisala si ze mas dist 80GB a to nema zmysel rozdelovat.Skus pouzit partition manager.on by mal vediet vytvorit particie aj na systemovom disku aj na externom.
paneboze na hubdu a fotky sluzia folfre, nie particie
rodel to v biose na dve casti (ako radi kasko, nam tu hovoris ze tu ziadni odbornici nejsu a pritom su, to len ty to nevies urobit), na sysem by ti malo stacit takych 10GB, ale sak rob jak chces, zbytocne budes mat v systeme kopu volneho miesta. no a zvysok si daj ako data a tam si davaj uz setky svoje veci preboha
Vtom streni HDD to niekde pohladaj v powermanagmente , niekde v ovladacom panely , a tie particie , Vista ma tu moznost rozdelit to aj po instale sa mi zda ale XP asi len pred ..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
23 komentov
Ja by som to rozdelil takto keby som bol tebou.