Už som tu dosť dlhý čas. Dal som tu dosť "príspevkov" a mal som tu akurát fotografií. Napriek tomu, nik zatiaľ neodhalil moju identitu. Tak sa už preberte a robte niečo. Chcem byť odhalený, chcem byť spoznaný.
@radiophonic urob videoblog, alebo pridaj viac svojich fotiek, a nebudeš prvý, kto bude na birdzi písať alebo rozprávať že sa ťa na ulici pýtali či si ten nick z birdzu... ja už som si veľakrát vypočul alebo prečítal, že sa dakto chválil, že ho ľudia spoznali na ulici...
ja viem kto presne si, chlape, zakomplexovaný outsider, ktorý nemá čo robiť, a tak si svoje už aj tak sakramensky nízke sebavedomie s prvkami pošramoteného ega kompenzuje tým, že nejakí useri na internetovom portali hádajú kto je.
asi to bude tym, ze si svoju identitu chranis natolko, ze ta nikto nema sancu spoznat. neviem naco sa hras na "chudacika", ktoreho nevedia spoznat, ked sam nechces, aby ta spoznali. a vraj sa ma bojis, tak bu bu bu, len si nenarob do gati...
mne je to putna kto si ... tu ma zaujíma len tvorba ... keby som sa zaujímala o iné tak asi nie som tu ... buď napíš niečo zaujímavé do blogu alebo bež otvárať ten baloňák
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
42 komentov
Kúp si baloniak a choď do parku.
...inak tie prepálené fotky na ktorých je vidno tak maximálne bielu plochu o tvojom výzore prezrádzajú fakt všetko.
Máš sivú bundu? Ak hej, tak si nájdem a prehnem ťa cez koleno.
ale inak sivú bundu fakt mám.
Veď ja viem, že máš sivú bundu. Myslíš, že som triafal len tak naslepo? Teraz bývam v Košiciach.
Radiophonic robí rád poriadky s nespratnými deckami, takže sa môžeš pokojne zľaknúť.
Ešte ti môžem dať na riť.
@Pernik - ovi by sa páčilo byť uškrteným mojím štýlovým šálom? A mne sa páči, že @Pernik sleduje módu, hlavne tú, čo diktujem ja.
ved i na co.. slava sa da dosiahnut tolkymi sposobmi a malokedy ju sprevadza i nieco dobre
Josip Broz Tito?