Chcem sa opýtať. Kedže som bol študent tak mam ISIC. No odišiel som zo školy a teraz pracujem. Ale chcem si dat mesačník(celý nezlavnený) na rok. Môžem ešte používať ISIC? Na koľko rokov?
Dobre ak mu poradíte ja by som chcel radu ohľadom ISICu
Ak nie som študent, budem mať potvrdenie o návšteve školy stačí to na ISIC či je to risk že to nejako overujú na konkrétných školách?
@0 ved isic sa da pouzivat len ked ti plati ten cip, a to je len vzdy do septembra dalsieho akademickeho roka a vacsinnou ho aj tak este skor vypnut lebo zaciatkom septembra su zapisy a uz si ich kazdy prekoduje na novy cip
@rocafella v podstate ide o to iste, musis mat aktivny cip alebo aspon cip s platnym datumom, inak je isic k nicomu
@passarinho mne napriklad cely prvy rocnik vobec isic nesiel na autobusy a to bol platny aj vsetko a pochybujem ze ti neplatny isic povolia, ved terminal ti ho nezoberie...tam ide o to, ze je vsetko na cip a aj platna znamka sa moze pokazit, ale ked mas neplatny datum, tak to nema ziadnu hodnotu
nie, nebude ti to fungovať....lebo isic je hlavne na to, aby si mohol mať študentské zľavy, na čo ty nárok nemáš a žiadna škola ti ho neaktivuje len tak z dobrej vôle
inak, to je taký problém kúpiť si inú preukážku na mhd?
Vybav si na stanici junior rail plus euro 26.
Spravia ti to na pockanie do 10 minut, potrebujes len jednu fotku a obciansky.. stoji to sice 16€ ale mas zlavu na vlaky 45% co sa v konecnom dosledku oplati pokial cestujes casto
na koľko rokov? fakt? to myslíš, že funguje tak, že ju môžeš mať, kým sa nezničí? môžeš ju využívať kým ti ju nezablokujú, maximálne do konca toho školského roka, kedy si ju aktivoval
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
18 komentov
Ak nie som študent, budem mať potvrdenie o návšteve školy stačí to na ISIC či je to risk že to nejako overujú na konkrétných školách?