Cuss, neviete nahodou ako je to s isicom po skonceni strednej? Viem ze na zapise mi daju novy a ze znamka plati az do septembra, ale mna zaujima ako si mam dobit cip, kedze ten plati len do juna a na nasej skole povedali ze uz nam ho nedobiju
Skus si vybavit cestovanie zadarmo ale bez isicu. Chod na vlakovu stanicu po taky papier, na ktoru da iba skola peciatku, ze do nej momentalne chodis. Takto mi to platilo az do konca prazdnin
@morningcoffe ale tak už nebude študent strednej. Teda aspon minuly rok to tak bolo, že ked som maturovala bola som študent len do juna a do vtedy som mala aj vlaky zadarmo. Cez leto som si normalne platila, až kym som nemala na jesen zapis na výšku...
Odpoveď od ISICU- keď som to riešil pred rokom cca ja
Dobrý deň,
áno, v záverešnom ročníku máte nárok na zľavu z cestovného iba do 30.6. , vizuálne platnosť karty je však do 9/2016. Čo znamená že zľavy v obchodoch, kde sa kontroluje platnosť karty iba vizuálne , môžete využívať aj po maturite. Avšak platnosť čipu končí na konci Júna, tým pádom zľavy v doprave po 30.6. neplatia.
Veríme, že je to postačujúca odpoveď
Pekný deň, ISIC
@morningcoffe Skuste si bybavit bez isicu, chodte tlacivo, pokial vas tetky nepoznaju, tak si dajte ze ste v 3. rocniku a budete mat cestovanie zadarmo aj v lete
no pokial to nekontroluju... u nas napr. nemali vsetci studenti isic, a ja som si napisala, ze som tretiacka, v septembri, takze som sa s tym nezaoberala uz potom...
a aj ked ma v kancelarii tety poznali, tak v septembri som sa este mohla pomylit, ze som v tretiaku, ale nastastie si to nevsimli
takisto som mala všetko za celú cenu cez tie prázdniny som možno raz šla vlakom, inak až od zapísu čiže od začiatku septembra zas na polovičné lístky na SADku a MHD a vlaky zadarmo
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
18 komentov
Ale ak to je naozaj tak, tak to je dosť zle