Jednej spolužiačke zavolá zvláštne číslo, ona zdvihne a ten neznámy po 3 sekundách ticha položí..
jednej spolužiačke zavolá zvláštne číslo, ona zdvihne a ten neznámy po 3 sekundách ticha položí. jedna ochotná dievčina zavolá naspäť, že kto to tak môže byť, asi nejaký tajný obdivovateľ. a dozvieme sa, že číslo neexistuje...
Toto cislo je takmer urcite z nejakeho komercneho callcentra. Technika prezvanania je dobre znama hlavne v tychto callcentrach...Pre neznalych priblizim....CallCentrum ma databazu cisiel v pocte xyz (napriklad milion). Na zredukovanie vytacania neexistujucich cisiel sa tato skupina(databaza) cisiel najprv prezvoni (na ustredni avaya, Astrerisk, aheeva a pod) sa nastavi string (proces) v zmysle vytoc cislo a ak zazvoni rychlo ukonci hovor. Tymto sposobom sa vo velmi kratkom case (kezde ustredna pouziva xy komunikacnych kanalov PRA, SIP,GSM brany a pod/ databaza osetri o neexistujuce, zrusene cisla ktore by vytvarali casovu stratu pri "ostrom vytacani cisiel". Tiez to call centra predavaju ako sluzbu (vy dodate databazu a oni vam ju takto ocistia o neexistujuce cisla) samozrejme ako sa to robi klient netusi.
Dalsi proces je potom jednoduchy databaza sa zmerguje s menami a klientovi je dodany vystup v podobe cisiel a k nemu asociovane cisla ktore su zive. Samozrejme tento sposob "zneuzivania je zakazany" minimalne na slovensku plati ticha dohoda medzi operatormi ze takyto sposob pouzivania liniek je zakazany a netoleruje sa resp. toleruje sa do pokial ma z toho operator profit (interconnect a pod) Cislo je sice slovenske kludne to moze byt cesky operator s pobockou na slovensku ktory ma zaregistrovany prefix a hovor samotny tecie cez CR a pod.
Co sa tyka tohto konkretneho cisla nevolajte naspat, Na otazku preco je jednoducha odpoved a to 1. nedovolate sa pretoze je zrusena spatna dovolatelnost (4 kliky jeden riadok kodu v cfg ) a okrem ineho sa kludne moze stat ze vam hodi obsadzovaci signal ale hovor zaplatite... je len na configuracii ustredne ako sa bude spravat a co vam ako volajucim prehra. Okrem ineho ustredna vytvori zaznam vaseho cisla a dohodi ho do databazy ako zive cislo v com v konecnom dosledku opat profituje call centrum.
Ako sa proti tomuto chranit ? Odpoved na to nieje, mozete sa stazovat ale viacmenej vam to nic nepomoze nakolko pokial tychto staznosti nebude velke mnozstvo tak to operator nebude riesit. V kazdom pripade sa vysledok nedozviete. Dalsia moznost naisntalujte si do phonu aplikkaciu ktora automaticky zrusi hovor z daneho prexisu 0906 a vybavene...
Co sa tyka holiacich strojcekov keby ste si precitali papiere ktore vam prisli s holiacim strojcekom nasli by ste tam urcite vety v zmysle ak nam nezavolate a nezrusite dodavku suhlasite s podmienkami co defakto co ak neurobite defacto potvrdite dalsie objednavky....
Dalsia nemenej dolezita informacia je asi ta ze ked skratka nebudete dvihat telefony call sa automaticky v databaze preplanuje, uvedomte si ze cisla nevytacaju ludia ale ustredna a ta ich potom automaticky serviruje agentom ktori call vybavuju....cize ustredna zavola, zacne hovor vyzvanat agent to dostane na sluchatka aj s vasimi udajmi na monitore....ak to nedvihnete call sa jednoducho v databaze preplanuje a bude sa periodicky opakovat kym sa na danu kampan nevlozi ina skupina cisiel....
AKo som spomenul odporucam si nainstalovat do mobilu free program a zadelit cislo na blacklist. NAsledne vam uz hovor nepride resp. pride ale program ktory vam bezi na pozadi phonu hovor zablokuje a vy to ani nezistite.
Na koniec dodam iba tolko ze danu funkcionalitu vyuzivaju vsetky mozne call centra a nie z kazdeho vam chcu ponuknut absolutny shit. Su callcentra ktore zastupuju realneho seriozneho operatora ako napr. T-MObile, Orange etc kde sa prisne kontroluje kvalita hovoru, vcetky hovory su zaznamenavane a kontrolovane.... takze v urcitych pripadoch fakt ze ten hovor zodvihnete moze byt i na vas osoch... to uz treba posudit a podla toho sa zariadit.....
@darkkizz no nvm ale podľa mňa "vymeníme 5tku za 6tku" má bližšie ako vynecháme všetky nuly a otočíme jednu deviatku... lebo rovnako si môžem vynechať všetky čísla okrem 6tiek a otočiť 9tku z 0902
@sandy114 to snáď vieme všetci Vieš, že som ro myslela čisto vizuálne a čo sa týka tejto tematiky a k tomuto významu bližšie.
Deviatka a šestka, resp. šestka a deviatka majú toho ... opakujem, stále sa držím čisto tejto témy a súvislosti..... určite oveľa viac "spoločného" ako päťka a šestka.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
28 komentov
Návštěvník
Zaslal: čt říjen 14, 2010 15:09 Předmět:
Toto cislo je takmer urcite z nejakeho komercneho callcentra. Technika prezvanania je dobre znama hlavne v tychto callcentrach...Pre neznalych priblizim....CallCentrum ma databazu cisiel v pocte xyz (napriklad milion). Na zredukovanie vytacania neexistujucich cisiel sa tato skupina(databaza) cisiel najprv prezvoni (na ustredni avaya, Astrerisk, aheeva a pod) sa nastavi string (proces) v zmysle vytoc cislo a ak zazvoni rychlo ukonci hovor. Tymto sposobom sa vo velmi kratkom case (kezde ustredna pouziva xy komunikacnych kanalov PRA, SIP,GSM brany a pod/ databaza osetri o neexistujuce, zrusene cisla ktore by vytvarali casovu stratu pri "ostrom vytacani cisiel". Tiez to call centra predavaju ako sluzbu (vy dodate databazu a oni vam ju takto ocistia o neexistujuce cisla) samozrejme ako sa to robi klient netusi.
Dalsi proces je potom jednoduchy databaza sa zmerguje s menami a klientovi je dodany vystup v podobe cisiel a k nemu asociovane cisla ktore su zive. Samozrejme tento sposob "zneuzivania je zakazany" minimalne na slovensku plati ticha dohoda medzi operatormi ze takyto sposob pouzivania liniek je zakazany a netoleruje sa resp. toleruje sa do pokial ma z toho operator profit (interconnect a pod) Cislo je sice slovenske kludne to moze byt cesky operator s pobockou na slovensku ktory ma zaregistrovany prefix a hovor samotny tecie cez CR a pod.
Co sa tyka tohto konkretneho cisla nevolajte naspat, Na otazku preco je jednoducha odpoved a to 1. nedovolate sa pretoze je zrusena spatna dovolatelnost (4 kliky jeden riadok kodu v cfg ) a okrem ineho sa kludne moze stat ze vam hodi obsadzovaci signal ale hovor zaplatite... je len na configuracii ustredne ako sa bude spravat a co vam ako volajucim prehra. Okrem ineho ustredna vytvori zaznam vaseho cisla a dohodi ho do databazy ako zive cislo v com v konecnom dosledku opat profituje call centrum.
Ako sa proti tomuto chranit ? Odpoved na to nieje, mozete sa stazovat ale viacmenej vam to nic nepomoze nakolko pokial tychto staznosti nebude velke mnozstvo tak to operator nebude riesit. V kazdom pripade sa vysledok nedozviete. Dalsia moznost naisntalujte si do phonu aplikkaciu ktora automaticky zrusi hovor z daneho prexisu 0906 a vybavene...
Co sa tyka holiacich strojcekov keby ste si precitali papiere ktore vam prisli s holiacim strojcekom nasli by ste tam urcite vety v zmysle ak nam nezavolate a nezrusite dodavku suhlasite s podmienkami co defakto co ak neurobite defacto potvrdite dalsie objednavky....
Dalsia nemenej dolezita informacia je asi ta ze ked skratka nebudete dvihat telefony call sa automaticky v databaze preplanuje, uvedomte si ze cisla nevytacaju ludia ale ustredna a ta ich potom automaticky serviruje agentom ktori call vybavuju....cize ustredna zavola, zacne hovor vyzvanat agent to dostane na sluchatka aj s vasimi udajmi na monitore....ak to nedvihnete call sa jednoducho v databaze preplanuje a bude sa periodicky opakovat kym sa na danu kampan nevlozi ina skupina cisiel....
AKo som spomenul odporucam si nainstalovat do mobilu free program a zadelit cislo na blacklist. NAsledne vam uz hovor nepride resp. pride ale program ktory vam bezi na pozadi phonu hovor zablokuje a vy to ani nezistite.
Na koniec dodam iba tolko ze danu funkcionalitu vyuzivaju vsetky mozne call centra a nie z kazdeho vam chcu ponuknut absolutny shit. Su callcentra ktore zastupuju realneho seriozneho operatora ako napr. T-MObile, Orange etc kde sa prisne kontroluje kvalita hovoru, vcetky hovory su zaznamenavane a kontrolovane.... takze v urcitych pripadoch fakt ze ten hovor zodvihnete moze byt i na vas osoch... to uz treba posudit a podla toho sa zariadit.....
a icq? ***-***-666
Nie žeby som tomu verila, ale deviatka a päťka je trošku rozdiel
Ak má teda pre teba päťka k šestke bližšie ako obrátená deviatka, v akomkoľvek podaní a poradí, pričom význam zostáva nezmenený... tak.. niet čo dodať
Deviatka a šestka, resp. šestka a deviatka majú toho ... opakujem, stále sa držím čisto tejto témy a súvislosti..... určite oveľa viac "spoločného" ako päťka a šestka.