@fxx a co ja mam vela oblubenych aut a viem jedine ze skoda je ceskoslovenska a mozem ako jedno z mala dievcat povedat ze podla loga auta rozoznam skoro kazdu znacku!
americké autá som robil, je to grc, európske sú svinstvo a aziati... nemožnosť oparaviť a mať zdravý rozum.
američania sú typický svojimi zastaralými predpotopnými technológiami, neúčinnými motormi a prevodovkami z obdobia spomedzi vojen.
európania sú konzervatívni a dosť luxusný, je to stredná cesta. ale dnešné modely nestoja za veľa... kvalita a životnosť je znížená vďaka trendu Just-In-Time, desk processingu a iných fajnovostí, ktoré prebrali od japoncov, no nie celkom úspešne a nedotiahli to. Autá sú známe klasickosťou, prepracovanosťou, jednoduchosťou a všeobecne sú dobré.
a Japonci... s veľkým J. dokonalé spracovanie v každom smere, kde sa berie ohľad na všetky smery. Motory malé a veľmi výkonné. Ich životnosť je prispôsobená životnosti ostatku vozidla a sú hlavne spoľahlivé a dostatočne pripravené na neskoršiu diagnostiku, čo uľahčuje ich opravy- ale to je jediné, čo to uľahčuje, pretože japonci sú perfekcionalisti a minimalisti, všetko pod kapotou je perfektne minimálne a prístup pre bežné ruky európana v dielni autoservisu... sci fi
Europan vidi exoticku ameriku ktora je pren symbol luxusu, silovy potencial motora pohodlie a priestor. Na druhej strane vidi aziu, co je pren lepsia cenova dostupnost vseobecne najprisposobivejsiu cast automobiloveho priemyslu pre najsirsie spektrum zakaznikov, tvorivost a hravost, zaroven i urcitu konkurenciu.
Amerika vidi exoticku europu ktora je pren symbol luxusu, vyvazenost, podvozok ktory skvelo sedi na ceste. Na druhej strane vidi aziu, kde hlada predovsetkym spolahlivost a neobmedzenost v terene.
Azijec vidi exoticku ameriku z ktorej dokaze vytazit silovy potencial, zaroven symbol luxusu, ale na druhej strane tazkopadnost. Na strane druhej vidi exoticku europu ktora je pren symbol luxusu a zaroven urcitou konkurenciou v inovaciach a elegancii v automobilovom priemysle.
@19 jj, na to som zabudol. Uz davno sa vsetko robi vsade, takze je to v podstate jedno. Niekto ma stastie a kupi vydareny kus, a niekto ma smolu a kupi nizsiu kvalitu a pritom ide o tu istu znacku, model, seriu, . . .
aleale.. stačí porovnať japonské Suzuki a maďarské Suzuki príp. japonskú Hondu a tureckú Hondu.. know-how nieje všetko... Čo sa týka kvality, spolahlivosti a "nezničitelnosti" tak jednoznačne víťazí Japonsko..
nezahlasujem, lebo vsetko sa dnes uz robi vsade. napr. BMW X roda je made in usa. honda sa robii v anglicku aj v usa. to iste mercedes radu m vyrabaju v usa. tak isto bmw z made in usa. chlysler 300c,dodge caliber je made in austria(rakusko). audi,WV robia v cine,brasilii,mexiku. lexus v usa. mazda robil, alebo robila auta aj v europe. automobilky spolupracuju, takze v renaulte, je ten isty podvozok co v nissane. saab ma zase podvozok z opla vectra. a kopec dalsich vecii. takze delit to na europske,japonske a ine, je dnes uz bezpredmetne.
Ťažko posúdiť všade sú dobré aj zlé autá. Ja osobne si neviem vybrať ani dnes. V Európe su známe značky ako: Mercedes - Benz, Audi, BMW, Wolkswagen. USA: Cadilac, Ford Mustang. Japonsko: Lexus, Mitsubishi, Subaru, Suzuki. Ťažko si je vyberať. Osobne som si skúsil hlavne čo rodina kto kde má: Tak Mercedes - Benz 560 SEL a S (600) Mamut a ML 350, Audi A6 a A8, USA: Ford Mustang GT typ 94 - 2004), V Cadilacu som sa len viezol lebo to je skoro ako Tatra som si netrúfal a z Japonských značiek tak jedine v čom som mal česť tak Lexus RX 350. Všetky sú to super autá, super značky ale zase drahé autá a to nie len autá ale aj ich údržba už stačí len šporiť aby som si mohol nejaké dovoliť.
Na co mam to si kupim, a na tom sa vozim. Ak som zatazeny na nejaku znacku vozidiel (pripadne skupinu znaciek) vozim sa vyhradne na nej, pokial mi to moje financne moznosti dovolia. Vacsina ludi uz v podstate, ak kupuje nove auto uz nemusi pozerat na servis, zavadovost a kvalitu, nakolko to byva v prislusnej triede vacsinovo na rovnakej urovni.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
87 komentov
Tenario > KIA je korejska
ja mam mazdu a tiez je to cisty japonec zatial ziadna vada.
USA - sú jednoducho borci v štyri a pól litrových hovadách s 3st. prevodovkou.
Japonci - pod kapotou nemajú motor, ale CPU. K nim len toľko.
Európa - veru európe hrá najviac do karát asi luxus a pohodlnosť.
američania sú typický svojimi zastaralými predpotopnými technológiami, neúčinnými motormi a prevodovkami z obdobia spomedzi vojen.
európania sú konzervatívni a dosť luxusný, je to stredná cesta. ale dnešné modely nestoja za veľa... kvalita a životnosť je znížená vďaka trendu Just-In-Time, desk processingu a iných fajnovostí, ktoré prebrali od japoncov, no nie celkom úspešne a nedotiahli to. Autá sú známe klasickosťou, prepracovanosťou, jednoduchosťou a všeobecne sú dobré.
a Japonci... s veľkým J. dokonalé spracovanie v každom smere, kde sa berie ohľad na všetky smery. Motory malé a veľmi výkonné. Ich životnosť je prispôsobená životnosti ostatku vozidla a sú hlavne spoľahlivé a dostatočne pripravené na neskoršiu diagnostiku, čo uľahčuje ich opravy- ale to je jediné, čo to uľahčuje, pretože japonci sú perfekcionalisti a minimalisti, všetko pod kapotou je perfektne minimálne a prístup pre bežné ruky európana v dielni autoservisu... sci fi
No aj tak najlepšie je na tom japonsko
ZOnDA R
-my best auta
Amerika vidi exoticku europu ktora je pren symbol luxusu, vyvazenost, podvozok ktory skvelo sedi na ceste. Na druhej strane vidi aziu, kde hlada predovsetkym spolahlivost a neobmedzenost v terene.
Azijec vidi exoticku ameriku z ktorej dokaze vytazit silovy potencial, zaroven symbol luxusu, ale na druhej strane tazkopadnost. Na strane druhej vidi exoticku europu ktora je pren symbol luxusu a zaroven urcitou konkurenciou v inovaciach a elegancii v automobilovom priemysle.
Ak sa v jednom aute stretne "amerika" motor, "europa" plnenie a "azia" jeho riadenie vysledok je sila, ktora nema konkurenciu.
Ak sa najde este aj "europa" riadenie a podvozkove skupiny vysledok je stabilita a presnost.
A v "amerika" karoserii, co je robustnost a tuhost moze vzniknut skutocne auto.
... Azia - KIA, Toyota, Subaru