@4 no jasne kopec pitnej vody vsade zadarmo, podzemne vody vobec nie su kontaminovane, naco to vypinat, ved ta dalsia generacia za nami nebude potrebovat vodu
@tommyhot To si dávam nakoniec, lebo si neviem zvyknúť napr. na umývanie vlasov studenou vodou.. neviem sa potom zbaviť pocitu, že sú stále nejaké neumyté.
eh
ako vodohospodarstvo studujuci clovek
povazujem to za absurdne snazit sa setrit na tych x deci vody, co mi pretecu
osobna spotreba vody v domacnosti sa skoro sto poslednych rokov zavratne zmensuje a na Slovensku je na urovni hygienickeho minima stanoveneho WHO
kontaminacia povrchovych a podzemnych vod pochadza zo splachov z prehnojenej pody, z ilegalnej likvidacie pesticidov a z ekohavarii ako napr. uniky pohonnych hmot a nepouzivanie nekontaminovanej vody to zrovna neriesi
a water footprint jedinca je z mizivych par percent to, co vidi clovek odtekat do vylevky, skutocna spotreba a mrhanie je vo vyrobe a polnohospodarstve
znecistenie vod sa da sanovat a da sau
predchadzat opatreniami na strane vyrobnej sfery a politikou zameranou voci povodcom znecistenia
a nie tym, ze sa budem mydlit nasucho
mnozstvo vyuzitelnej vody zase mozeme chranit zvysovanim zadrze zrazok v urbannej krajine
@narazuvzdornaa neprasknes
ludia maju v pici
nikomu v tom nezabranis v jedeni hovadzieho hambaca.bohuzel. uz som takychto konverzacii mala mrte a ja som bola ta divna
@salora ak nie som zrovna chory, tak sa sprchujem v studenej vode aj vo februari pri 15 stupnoch a 70% vlhkosti co je pocitovo nie velmi daleko od SKURVENEJ ZIMY
@tommyhot okej, možno to je z časti trošku aj výhovorka, aby som na seba nemusel liať studenú vodu desať minút, ale keď mne sa fakt nepodarilo zbaviť pocitu, že tie vlasy sú po umytí studenou vodou také nejaké mastnejšie, alebo aké asi som divný .. alebo mám pokazené vlasy (a hej, používam šampón )