Aký máte vzťah ku knihám? Čítate málo, zriedkavo, každý týždeň? Čítate aj knihy alebo len časopisy, noviny a letáky? čo si myslíte, má čitateľ oproti nečitateľovi výhodu, alebo nie?
snazim sa citat ked mam volny cas, len skoda ze som casto taka unavena, ze ho radsej prespim
a ma vyhodu podla mna urcite, vidim to na svojich spoluziakoch, ktori ked maju prerozpravat nejaky clanok vlastnymi slovami, tak sa stazuju ze oni sa nebudu ucit nejake clanky naspamat ( na anglictine, ucitelka tym chce asi dosiahnut aby sme sa naucili a aj pouzivali slova a slovne spojenia z clanku), no neviem ci je to ucenie naspamat, podla mna je prirodzene ze ked nieco precitam tak si z toho aj nieco zapamatam, ale tak ked niekto precital za cely zivot len citanku tak asi nie
Pozitívny
Čítam každý deň, jednak kvôli oboru čo študujem jednak kvôli tomu, že ma to baví
Čítam knihy a časopisy/noviny len tie ktoré sú nejak spojené s tým čo študujem
A hej, ten čo číta určite výhodu má oproti tomu čo nečíta - lepší písomný prejav, slovná zásoba, atď.
Milujem knihy
No v posledné týždne mám na ne fakt minimum času, no aj tak snažím prečítať aspoň 2-3 knihy mesačne (keď mám čas, tak aj 2 knihy týždenne... )
a časopisy nečítam vôbec, noviny tiež nie..
Kebyže sa mám rozhodnúť medzi anime a knihami tak sa nehorázne rozplačem a idem čítať mangu. Musím mať obdobia odvykačky takže jeden mesiac pozerám len anime, druhý mesiac čítam len knihy a na striedanie. Časopisy/noviny nečítam vôbec. Akurát možno dedinský spravodaj na wc.
Citam v pohode hlavne clanky na internete a nerada drzim knihu lebo je to nepohodlne ale tak ked je super tak to stoji za to. Len casto uz tlacene neviem najst super. Ostalo to v mojom detstve.
čítam rada ale v poslednej dobe málo. ale ono je to také že mám obdobie ked ma to chytí tak čítam každý deň , inokedy zase aj mesiac nič. a väčšinou za deň prečítam len pár kapitol. nerada čítam pridlho a privela lebo rada si ten pôžitok z dobrej knihy čo najviac predlžujem