skus rozmyslat tak, ze budes robit co ta bavi a ide ti ... nie "co budem potom hentom tamtom ako sa uzivim" ... ked to budes robit s nadsenim, tak budes dobra a uzivis sa, vyniknes ...
to je aj problem tych co uz "studuju" take obory aj na VS, su to flakaci, nezobrali ich nikde, niesu tam s nadsenim, "prezivaju", keby to bolo to co im ide, co ich bavi, tak sa presadia a nesedia na urade prace ...
problem je aj, ze ludia sa hrnu na VS aj ked na to niesu ... mam znameho umeleckeho kovaca, nema VS, bavi ho to velmi, vyzera ako nejaky Hefaistos (je velky) a zivi sa sam, ma auto, byt atd...
ja chodim na fotograficky dizajn a som spokojna ...len ked by si sla na ten fotograficky..najst si potom pracu je naozaj tažke precalen fotografom je dnes už každý kto si kupi drahsi fotak(teda aspon si to myslia)
no, a toto je môj najväčší problém.. neviem čo ma baví :/
ako fotiť ma baví ale iba keď mám svoje chvíle a to nie sú vždy a obchodná? ako neviem či ma bude baviť ekonomika a podobne ale tak podla mňa sa z toho uživím viac ako z umeleckej... a súhlasím s @peacexp ..fotograf je dnes každý kto má foťák
@bublina01 vies ked by si sla na moj odbor tak budes mat toho fotenia naozaj vela a musis fotit na čas ..teda ak ta to nebavi stale je to risk ci ti to nezacne liezt hore krkom
@peacexp šak ako ja aj plánuje ísť na ten fotografický dizajn mňa by z tej školy nič iné nebavilo len hento ale aj tak je tak risk že ma to nebude baviť :/
@bublina01 a tiež ide o to ze ty nebudeš celý týžden fotit prax mas 4h týždenne všetky ostatne hodinu su matika slovina počitacova grafika informatika dejiny vytvarnej kultury neviem kam ides ale my mame 2jazyky a kedže budeš prvačka tak aj pismo