Kopa ich tu nie je veď napr len humanitné vedy skúmajú zaujímavosti akými sú psychológia človeka, sociológia, história, politológia, ekonómia a podobne
@4
vždy sa mi veľmi páčila matika, ale nie som schopná zatiaľ ju úplne dobre chápať. biológia mi prišla na gympli zaujímavá veľmi.
a začala sa mi páčiť psychológia a myslím si, že by ma možno mohla zaujímať aj medicína niekedy v budúcnosti, ale musím na to mentálne dorásť
Je to tu trochu nuda, takze by som rad vyhlasil, ze biologia je v podstate skolkarske kreslenie obrazkov pre deti, ktore vobec nerozumeju hlbsim pricinam a suvislostiam toho, co sa tvaria, ze akoze studuju.
@hellium Chcel som tu rozbehnut take mensie vedecke pogo, ale evidentne sa to neujalo Mna mal samozrejme okomentovat niekto s fyzikou, ze nicomu nerozumiem. ^^
@superpinkhero no,, tak tie Védy by mal clovek hlavne zacat studovat a citat si v prvom rade lebo nemyslim si, ze si prisposobila zivot Védam teda dufam ze hovorime o tych istych
@sasi2680 v podstate?xD
.. som v procese
.. ale vzdávanie sa materiálnych a fyzických pôžitkov to už je na hrane s bytím mníchom podľa mna a to je fu ešte pekne dlhy proces kým tam prídem ( Maybe next life ? xD )
@superpinkhero hm necakala som ze niekoho takeho na Birdzi najdem ale no podla mna aj tak nemozeme este povedat, ze sme prisposobili tomu cely zivot.. lebo s tymi pozitkami to bude este na dlho naozaj
@sasi2680 prečo nie.. ja tomu prispôsobujem život, ktorý žijem teraz a nie ten, ktorý budem žiť o 10 rokov keď pôjdem týmto smerom.. xD nič tak obsiahle nie je jednoduché zmeniť ako lusknutím prsta.. prispobenim myslím že každé rozhodnutie, ktoré spravím sa snažím aby bolo rozhodnutie pre život a nie proti životu
@superpinkhero ale üplne si sa tomu na 100% neprispobila, ked to striktne vsetko nedodrzujes..
a ja viem ze sa to hned neda.. podla mna sa to neda ani za jeden zivot stihnut, ked ta k tomu nevedu od malicka
@sasi2680 no ja to vnímam trochu inak ako ty xD