Hmm, mám taký problém. Maturovala som v roku 2009, potom som chcela ísť študovať angličtinu do Brna ale tam ma nevzali. Tak som skončila na technike. Tam ma to ale vobec nebavilo, tak som po prvom semestri zanechala štúdium. Nešla som ani na skúšky. Tak s
neporadim ti, pretoze ja ako rodic, by som svojmu dietatu potom co ide trikrat na VS a nic z toho uz dalsiu VS rozhodne odmietal platit a hnal by som ho do prace
videla si, z coho su prijimacky a z kolkych stupnov su zlozene talentovky? vies vyvolavat fotky v labaku? (ano, lebo to je sucast prijimaciek)
ale ak sa za toho pol roka, co ti ostava, naucis perfektne kreslit, teoriu fotografie, prax v labaku, dejepis, nosku a zvladnes tie 4 ci 6 ci kolko knih Dejin umenia, tak sa vykasli na tuto skolu
mne sa zdá, že by si sa najradšej venovala len tomu, čo ťa baví. to my všetci je to síce pekné, ale keď ťa všeobecne nebaví študovať (ekonómia, filozofia a technika je podľa mňa dosť široký záber), neskúsiš radšej pracovať? možno neskôr uvážiš, že by bolo dobré mať školu a pôjdeš na ňu keď budeš presvedčená, že to naozaj chceš / potrebuješ / budeš v tom vidieť zmysel.
šancu určite máš (vždy je podľa mňa šanca). ale vôbec nie je jednoduché sa na tú školu už len dostať a myslím, že na to treba obrovský talent a tiež veľa driny, nielen že ťa to baví (aj keď bez motivácie to ide veľmi ťažko).
@5 Ani nie pol roka, tak štyri mesiace... nezdá sa mi pravdepodobné, že by si sa za ten čas stihla pripraviť. Na tieto školy sa niektorí snažia dostať aj viac rokov za sebou. Nehovorím, že nechoď tam vôbec, len som skeptická ohľadom toho, že by to malo byť už teraz. (Mimochodom, predpokladám, že vieš, že aj na tej škole budeš musieť robiť veci, ktoré sa ti nepáčia alebo sa ti do nich nechce)
A inak neviem... zápis ste už mali? Ak hej, tak či tak si študent, tak môžeš tomu dať týždeň alebo dva.. muselo tam byť predsa niečo, čo sa ti páčilo, keď si to chcela skúsiť, nie? Alebo, ešte by si mohla ísť robiť.