Chýba možnosť som nezadaný/a a mám pretože poznám aj takých gurmánov.
Kedysi som to tam mal keď som mal vzťah, ale keby mám znovu tak si to už nedávam. Odkedy som to odstránil začalo o mňa prejavovať záujem dosť osôb a zvyšuje mi to ego DDDD
Ja som nemala ani keď som bola s bývalými. A ani som nepridavala fotky kde sme spolu boli, čo som dostala a ako sme si vedeli krásne vylízať ústnu dutinu.
Mám.
Inak dnes som len tak skúsil vyskúšať silu sociálnych sietí (a to len amatérsky).
Chvílu som sa tomu povenoval a pohladal aj staré fóra na birdzi, a o birdzákovi ktorého poznám len podla mena som zistil ako vyzerá, koľko má rokov, ako sa volá, kedy sa narodil, kam chodí na školu, akých má kamarátov, zistil som aké má hobby, aké jedlo oblubuje a aj čo mal na obed (vďaka trendu fotenia jedla).
Nakoniec som ešte zistil jeho zdravotný stav
To som len amatér čo nevie na PC skoro nič. Zaujímavé.
Na FB mám lenskutočných priateľov, ktorí vedia ako sa veci majú bez ohľadu na to, aký stav mam uvedený v profile...ostatných je potom hovno si myslím...celkovo si svoje súkromie strážim...a to sa týka asi každej sociálnej sieti...nemám potrebu dávať svoj život do pozornosti ľuďom, ktorí ma nezaujímajú
pri pár predchádzajúcich vzťahoch som to tam nemala, lebo mi to prišlo také pubertiacke, ale keďže mám teraz vzťah na dosť veľkú diaľku, tak som si to tam dala, pretože nechcem, aby si noví známi robili nejaké nádeje alebo tak, nikdy neviem že ako dlho po zoznámení sa človeku hovorí že ste sa s ním nezoznámili s páriacim zámerom
Hej mam, ale mám to tam od 16tich, vtedy sa to tak robilo no a nejak mi nikdy nenapadlo to dávať preč, neriešim to vôbec, teraz by som to tam už nedáva, keby mám niekoho iného a mam to len pre priateľov..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
28 komentov