Zdravím. Ktorý mobil by ste si vybrali a prečo? LG mám už rok, pôjdem ho reklamovať kvôli chybám, ale inak obsahuje všetko, čo by mal mať mobil v dnešnej dome mať.
Nokiu som mal pár minút v ruke a mohol by som ju vymeniť.
@elefantt Arena má qwerty klávesnicu... ale v živote by som si ju už nekúpila. pochybujem, že len moja je taká ehm ehm(nenadávam)... alebo sú taký neschopný ju opraviť... už sa teším, keď si budem môcť zobrať iný. Bohužiaľ, po druhom mobile od LG ma už táto firma sklamala.
HTC je z dotykových asi najlepšia voľba, aj keď sa v mobiloch posledný rok nepohybujem, no nemyslím si, že by sa za tú dobu zhoršili.
Na výber mám len N97 mini, bude ju mať otec a mohol by som si ju s ním vymeniť, no nevidím v nej nejaké výhody oproti LG, teda keď nerátam tie neustále výpadky.
• presvitá displej – pod hlavnou plochou sú vidieť silné črty hodín, tapety, atd.,
• displej sa často trasie, brní, po bokoch stráca farby,
• nezvoní budík,
• často beží pesnička bez zvuku - musím prehodiť na inú pieseň a späť,
• neustále pretáčanie displeja – pri prezeraní fotiek a videí,
• neustále pretáčanie displeja – qwerty klávesnice na numerickú pri písané SMS,
• časté nereagovanie displeja – svieti, ale nereaguje, môže mi niekto volať, môže mi hrať hudba a nedá sa to nijak zrušiť, iba vybratím batérie,
• časté zhasínanie displeja – pri prezváňaní skoro vždy, zhasne a nedá sa nič robiť, dotyčnému zvoní telefón ďalej a ja som bezmocný, znovu sa to dá riešiť len vybratím batérie,
@elefantt presne.. to sú najvúčšie chyby.. mne sa teraz momentálne budik ani nedá nadstaviť, teda ten widget.. môžem ho upraviť aj zmeniť čas dám uložiť ale furt je tam ten istý...
Bola som ho aj reklamovať.. padol mi raz v živote, a bolo to na začiatku. Podotýkam, nie od tedy sa začali všetky problémy, takže tým pádom to nebolo. Ale povedali mi, že ho mám požívať podľa návodu, lebo su viditeľne obíté hrany... neviem fakt čo už mám robiť, v poslednom čase je to hrozné, hlavne to mrznutie... kedysi pomohlo že som ho nechala zhasnúť a znovu odblokovala. teraz pomôže už len násilne vypnutie... ako si na tom ty? máš všetky tie "príznaky"? bo ja hej.. komplet
@elefantt akože LG to je odpad oproti nokii aj ked tá ma v poslednej dobe malé problémy a rieši budúcnost ... ale ja by určite tu nokiu N97 bral ...aj tak nič tým nestratíš
oškriabaný ho mám aj ja, to ich **** do toho či má alebo nemá škrabance, to sa poškriabe hocikde, hlavne keď je to taká placka. Takže tebe reklamáciu neuznali alebo uznali? Hneď idú do mňa nervy, im tam spravím bordel, že sa bude za mňa mama hanbiť
všetko čo som napísal mi robí od prvého dňa a mám ho už rok, len som natoľko lenivý, že sa mi nechcelo ho ísť reklamovať.
@elefantt ja ho už mám rok aj niekoľko mesiacov a prichádzalo to tak postupne.. najprv tie pesničky, potom sa nedalo naraz počúvať hudbu a nedajbože si pozreť fotku zamŕzal čím ďalej tým viac. uznali, ale mám pocit, že nespravili nič, pretože hneď ako som ho dostala do ruky robil to zas.. a vzhľadom na to, že mobil nie je na mňa, bola som viazaná na mamu a jej čas a bolo sa ťažké zosúladiť. jediná výhoda, že sa mi ešte nepodarilo, ani som nikoho nevidela, s pokazeným displejom (ako napr pri SE alebo iPhone)
@elefantt no presne to o tých reklamáciach som sa ťa chcela spýtať.. viem že su mi po niekoľkom raze povinný dať výmenu abo ako to.. ale neviem kedy.. a bola som len raz.. ale teraz zrovna mama videla ako som šmarila mobil, tak sme sa dohodli, že tam pôjdeme znova tak uvidím... inak ho rozbijem sama
no po treťom razy by to tak malo byť. Takže si už pozerám nové mobily lebo neverím, že to opravia, tieto chybné LG sú asi z tých prvých, na ktorých ešte neboli vychytané muchy, lebo čo som čítal, tak niekto je spokojný a niekomu robí to isté čo aj nám. A ako dlho trvala tá oprava?
@elefantt ja mám ten moj z Ora... a trvalo im to dva týždne.. ale nepomohlo.. ten mobil majú aj dve kamarátky. jedna nadáva tak ako ja ale druha, tá ho nemá ani pol roka sa zatiaľ nesťažovala... takže má asi novšiu verziu. bohužiaľ toto je už môj druhý LG takže.. ostávam pri nokiách.. pravdepodobne.
@0mega1 viem že htc je kvalitný, ale pre mňa je mobil moja časť.. musím mať niečo čo sa mi páči... teda dúfam že to nevyznelo hlúpo... a htc sa mi moc nepáčili.. aj brat ho mal.. ale.. možno neskôr vymením štýl za kvalitu (čo som pri arene dúfala v obojo teda, viems i predstaviť aj horší ako htc..
@elefantt 109 € som zaň platila ja a k nie nanižšiemu paušálu.čím viac za paušál, tým menej za mobil... naschvál si mama dávala drahší paušál.. ale bez paušálu bola cena okolo 300 € inak už aj ja som si pozerala nový.. a rozmýšľam nad tou nokiu.. dúfam, že ešte trošku klesne, kým príde na to, aby som si vzala nový mobil
mňa n97 mini nezaujala ničím okrem qwerty a zdá si mi dosť drahá oproti HTC Desire alebo SE Xperia, no týmto dvom "krpcom" by som im odpustil aj keď qwerty nemajú, no to je vo hviezdach, možno mi LG opravia, bol by som len rád, inak je to dobrý mobil, škoda tých chýb
Mne prídu nokie fádne, stále o tom istom vo vnútri. HTC Desire je lacnejší, podľa mňa je hodnejšií oveľa viac aj keď som ho v ruke nemal a n97 hej a príde mi nemastná neslaná. Sto ľudí sto chutí, ale z n97 mini mal byť veľký búúm a je to obyčajný mobil
@elefantt zajtra idem reklamovať ten môj... včera som sa ale pýtala brata, že vzhľadom na to, že je kupovaný k paušálu a splácany, asi mi nedajú na výber iný ani peniaze, ale dajú mi ten istý... nie som si ale istá, poprípade sa zajtra spýtam.. ak ma vytočia, tak im ho ešte aj o hlavu otrieskam!
@mardzerin splácaš mobil alebo platíš za paušál? Dala si zaň vyšše 100 € a to bola cena telefónu, teraz platíš paušál, dve rozdielne veci, teda aspoň si tak myslím
Co sa reklamacii tyka, tak v pripade trikrat opakovanej reklamacii (rovnakej) ma zakaznik pravo na vratenie / vymenu. Podotykam, ze musi ist o rovnaku reklamaciu. V pripade odlisnych reklamacii sa musi jednat o stvrtu uznanu reklamaciu.
Nutno podotknut, ze ho najprv budu posielat do servisu, pretoze takto pri prineseni nevedia s istotou odhadnut, ci bude reklamacia odhadnuta a riskovali by, ze vymenia mobil bez zavady za iny.
Takisto treba rozlisovat akym sposobom boli riesene predosle reklamacie. Pokial opravou, tak sa tie reklamacie spocitavaju. Pokial bola niektora reklamacia riesena vymenou za novy kus, tak sa k tomu pristupuje ako k novemu kusu, ktory doposial reklamovany nebol.
@alefantt lenže spolu s paušálom splácaš aj mobil naďalej, či?
@ao no okrem toho, že ten mobil robí to isté čo robil aj pred prvou reklamáciu im tam pripášem aj iné veci.. mám pocit, že hoci do správy o reklamácií napísali, že tam je nový software či čo to, tak s ním nespravili vôbec nič. Je to s ním horšie ako bolo...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
34 komentov
Na výber mám len N97 mini, bude ju mať otec a mohol by som si ju s ním vymeniť, no nevidím v nej nejaké výhody oproti LG, teda keď nerátam tie neustále výpadky.
• zamŕzanie
• spomalené reakcie
• presvitá displej – pod hlavnou plochou sú vidieť silné črty hodín, tapety, atd.,
• displej sa často trasie, brní, po bokoch stráca farby,
• nezvoní budík,
• často beží pesnička bez zvuku - musím prehodiť na inú pieseň a späť,
• neustále pretáčanie displeja – pri prezeraní fotiek a videí,
• neustále pretáčanie displeja – qwerty klávesnice na numerickú pri písané SMS,
• časté nereagovanie displeja – svieti, ale nereaguje, môže mi niekto volať, môže mi hrať hudba a nedá sa to nijak zrušiť, iba vybratím batérie,
• časté zhasínanie displeja – pri prezváňaní skoro vždy, zhasne a nedá sa nič robiť, dotyčnému zvoní telefón ďalej a ja som bezmocný, znovu sa to dá riešiť len vybratím batérie,
• zdĺhavé načítavanie médií
Bola som ho aj reklamovať.. padol mi raz v živote, a bolo to na začiatku. Podotýkam, nie od tedy sa začali všetky problémy, takže tým pádom to nebolo. Ale povedali mi, že ho mám požívať podľa návodu, lebo su viditeľne obíté hrany... neviem fakt čo už mám robiť, v poslednom čase je to hrozné, hlavne to mrznutie... kedysi pomohlo že som ho nechala zhasnúť a znovu odblokovala. teraz pomôže už len násilne vypnutie... ako si na tom ty? máš všetky tie "príznaky"? bo ja hej.. komplet
-
-
-
-
-
-
-
(nie, nič tam nechýba.. je to taký zoznam)
-hmm... občas niektoré aplikácie (zbytočné) ľúbia šťavu z baterky.
Pozri sa potom aj na hTc.. už sú verzie aj s hardwareovou klávesnicou.
všetko čo som napísal mi robí od prvého dňa a mám ho už rok, len som natoľko lenivý, že sa mi nechcelo ho ísť reklamovať.
Nevieš ako to je? Keď to tam odnesiem tretí raz už mi rovno dajú na výber iný mobil alebo sa v tom budú zase montovať?
Mám priamy prístup Desire
a nepriamy (nevlastni ich mne veľmi blízka osoba) k Desire Z (HW klávesnica) a k HD2 (tuším? )
A s reklamáciu nemám žiadne skúsenosti a nepoznám ani majiteľa ktorý by mal
@0mega1 viem že htc je kvalitný, ale pre mňa je mobil moja časť.. musím mať niečo čo sa mi páči... teda dúfam že to nevyznelo hlúpo... a htc sa mi moc nepáčili.. aj brat ho mal.. ale.. možno neskôr vymením štýl za kvalitu (čo som pri arene dúfala v obojo teda, viems i predstaviť aj horší ako htc..
Pozrel som si ponuku a v tej cenovej kategórie mi padli do oka tieto dva
Sony Ericsson XPERIA X10
HTC Desire
obe riadne tehli neviem ako je na tom SE ale htc je kvalitné určite.
Nevieš koľko stál bez paušálu LG ARENA rok dozadu? Tiež bol v cene vyšše 350 € alebo sa mýlim?
HTC desire 206 €
N97 mini 233 €
Samsung wave 170 €
wave II 180 €
SE Xperia 170 € (hlavný favorit)
A TERAZ BY MA ZAUJÍMALO KOľKO STÁL LG ARENA NA PAUŠÁL V KATEGÓRIÍ NAD 18 € A KOĽKO V HOTOVOSTI.
+ android operačný systém
a SE xperia má 1 gb + 8 gb kartu
tak či tak treba za tie mobily ešte doplácať, lebo lg bol lacnejší
väčšina ľudí si berie mobil na paušál, takže nemyslím, že by ta výmena nebola možná, prípadný doplatok je pre nich len ďalší zisk.
Nutno podotknut, ze ho najprv budu posielat do servisu, pretoze takto pri prineseni nevedia s istotou odhadnut, ci bude reklamacia odhadnuta a riskovali by, ze vymenia mobil bez zavady za iny.
Takisto treba rozlisovat akym sposobom boli riesene predosle reklamacie. Pokial opravou, tak sa tie reklamacie spocitavaju. Pokial bola niektora reklamacia riesena vymenou za novy kus, tak sa k tomu pristupuje ako k novemu kusu, ktory doposial reklamovany nebol.
@ao no okrem toho, že ten mobil robí to isté čo robil aj pred prvou reklamáciu im tam pripášem aj iné veci.. mám pocit, že hoci do správy o reklamácií napísali, že tam je nový software či čo to, tak s ním nespravili vôbec nič. Je to s ním horšie ako bolo...