Nie som odborník, takže to, čo napíšem, je čisto subjektívne, ale zdá sa mi, že tam vpravo sa tie obrázky menia trochu prirýchlo pre niekoho, kto ich vidí prvý krát a chcel by sa na ne viac zadívať. A čo sa týka toho horného baneru, ja by som ho nechala ísť stále do jednej strany a opakovať sa, nemeniť smer, ale to je tiež len názor.
no desing mal byt povodne purpurovo bielo cierny, ale zadavatel je troska starsieho razenia a neda si povedat tak som to musel spravit presna podla jeho nakresu
dufam ze tu bude vela kritiky na ten desing ze si da potom povedat
prekladanie jazykov cez google hore je zbytočnosť, buď si to prelož sám a sprav na to funkciu ale hentak určite nie...
potom písmo skús použiť dajaké bezpatkové, bo patkové sa na net nehodí...
ďalej ako tu bolo spomenuté, strohosť dizajnu, príliš veľa šedej... skús ju doplniť inou farbou...
odkazy klasickej modrej farby sa mi tiež nepáčia, zvoľ dajakú inú, svoju farbu...
ďalej, po zobrazení chatky tam máš obrázky ktoré sú zmenšené pomocou html/css , to sa nerobí, pretože tým pádom sa načítava celý veľký obrázok - zbytočná záťaž na sťahovanie... čiže, treba ich buď manuálne zmenšiť alebo systémom..
pri hoteloch zobrazí iba tlačidlo "ďalej" a po ňom sa presúvame na inú stránku... to je dobré k čomu?
kontakt je nevýrazný, skús tam dať viacej údajov, inak ho zarovnať, a tie ikonky v ňom sú príliš veľké v pomere s textom
@13 jáj, áno, teraz vidím, že som mala .net (nešlo mi to kvôli chybe samozrejme, ale prehliadač mi ponúkol opravenú adresu, tak som na to klikla a neštudovala som to )
prečo ma doteraz nikto neopravil?
ale to, na čo som klikla, sa mi páčilo viac, ako toto
mno asi by som prepracoval vypisy zariadeni, trosku keby si to AJAXoval, nech sa cez formular zadaju priblizne podmienky... urcite by to bolo prehladnejsie ako preberat sa vypisom x00 chat. mozno vyberovu klikaciu mapu oblasti