1, studium tazke podla mna nieje, skor by som povedal ze lahke pokial mas aspon nejaky cit pre programovanie a algoritmiku, ale treba sa aspon rozumne pripravit na predmety o ktorych je zname ze su sito na preriedenie poctu studentov, daju sa dat viacmenej lahko, ale treba sa do toho pozriet aspon tak tyzden dokopy za semester
teoreticke je u mna tak 50/50, ale zalezi velmi od oboru, a okrem toho aj tie teoreticke predmety vyuzijes v praxi (matiku si povies ze pocitat nejake polynomy ti je napicu, ale potom ich vyuzijes ked modelujes v maxe)
2, ano je
3, neviem ti poveda, nepoznam nikoho kto by mal taky obor a ani sa o to nezaujimam
študujem na strednej škole Obchodná akadémia 4 ročník žiadna fyzika, informatika, v minulosti som mal vzťah k programovaniu a matematike ... a teraz by som to chcel obnoviť pretože EKONOMIA si myslim oproti INFOMATIKE je nič .. hm čo si myslim je možne z ekonomickej strednej isť tam .. čo sa tyka primačok toho sa nebojim .. si myslim že sa da na to pripraviť ... a ktorý študuješ ročník ?
je študium také tažke že budem furt sedieť nad knihami alebo budem mať aj volno ... ? a všetky tie ifno ohladom vašej fakulty su pravdive myslim aj čo sa tyka predmetov a menenie odborov až po volnočasové aktivity a projekty ?
@dezzo momentalne som druhak, ale byvam s dalsimi 6 informatikmi a vidim ako velmi to flakaju takze viem ze to studium uz nebude tazsie aj ked pravda je ze tak polovicu z nich uz raz vyrazili a studuju na druhy pokus, ale tak zase co sa da cakat ked do skoly chodia 3 krat za polrok aj to len na skusku