Tak dajme tomu...... Som dobrý vo fyzike, chémii, v matike tiež, nedarí sa mi v angličtine, slovenčine, dejepis tak stredne...... Ale vyznamenaní som vždy, vždy dotiahnem aj ang na 2...... V budúcnosti chcem mal hlavne dobrý plat, chcel by som pracovať na
@sabnacke tak kvôli platu celý život študuješ, aby si mohla pracovať a zarábať.... A ja si nevyberam IBA stredné ktoré mi dajú dobrý plat, lale napr. aj co ma bude baviť, v čom sa mi darí...... Ale ten plat je dôležitý - zober si koľko ľudí je uz dnes nezamestnaných, a v budúcnosti to bude pravdepodobne ešte horšie..... Tak chcem mať aspoň co jesť vieš..
@qwedsayxc vidíš to, ja študujem aby som mohla robiť niečo pre druhých, alebo sa o to aspoň pokúsila. to sme ale rozdielni ľudia, čooo??
vieš tak ti poviem, na prvom mieste má byť to, čo ťa baví. lebo ak máš robiť niečo len pre peniaze, tak to vôbec nemá zmysel... a žiadna škola ti nedá plat na to, aby si bol adekvátne ohodnotený sa musíš vypracovať v prvom rade ty sám.
@sabnacke
Vieš, ako to verím. Každé dieťa si to pomyslelo, ver mi, a ty nie sú výnimka. Určite si nemala vždy také "super" priority, ako teraz.
A pokiaľ viem, ja som tu nepísala nič o mojich prioritách, takže čo ty na mňa pizduješ niečo o dospievaní a neviem čom.
@sisooolq
riadna ,,odborníčka". ja nehovorím, že mám super priority, hovorím, že život je o niečom diametrálne odlišnom, problém je v ľuďoch, ktorí si myslia, že alfou a omegou života sú peniaze.
jednu z tvojich priorít som si vyvodila z otázky, ktorú si mi položila - ,,A okrem toho, čo iné by človek mohol v dnešnej dobe chcieť?" z ktorej cítiť, že je to všetko, čo človek od života očakáva.
ty ma tiež nepoznáš, tak what´s the problem?
už iba jednu vec k tomu dodám, pamätám si na staré školské časy, kedy sme si vyberali strednú školu a väčšinou si každý vyberal podľa toho, čo ho bavilo, čo miloval. keby som v 14/15 rokoch mala mať takýto pohľad na výber školy ako vy, zaplakala by som.
@sabnacke