Aký ste videli najlepší film vo svojom živote je jedno či horor alebo komediu alebo drámu.Aký herec Vás zaujal svojim talentom?Páčia sa Vám filmi nad ktorými musíte rozmýšlať ,napr. psychologický film čo Vás uplne pohlti dejom a musite rozmýšlať ako to vl
Dobré komédie ja som naposledy pozeral film Mechanik s Cristianom Baleom a perfetné psycháč jak sa patrí.On a ešte jeden herec menom Daniel Day-Lewis ovladáju Stanislavskeho metódu
hercov moc neriešim, ak mi niekto vyslovene vadí, tak ten film nepozerá
ale teda, seana penna si pozriem vždy rada
najlepší film v živote...to neviem povedať, lebo nedokážem z toho kvanta filmov čo som videla vygeneralizovať jeden najlepší
ale teda zopár vyberiem, napr. Requiem for a dream (a tam ten Jared Leto za mladi, ach), west of pluto (taký kanadský poviedkový, ktorý skoro nikto nepozná) a ešte napr. Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa spýtať (tu mi napadá, že vlastne aj Woody Allen, keď hrá sám seba je super, obzvlášť v Annie Hall mu to vyšlo)
tak u mna skvely herec je to Christian Bale jeho herecke výkony su užasne vždy urobi pre film to najlepšie až je to nebezpečne pre jeho zdravie taky Mechanik alebo Fighter vychudnuty na kost ale zas Equlibrium alebo Batman zas nabrať svalovu hmotu jednoznačne je to extrem Ale nepohrdnem ani hercom ako je Joel Edgerton a Tom Hardy vo filme Warrior za ten film by si zaslužili aj Oscara
Každý tu ma svoj štýl ale každy sa zatial trafil po hlavičke čo sa mi páči či aj len trochu a jeden dobri je s Al Pacinom Ďiablov advokát má to niečo do seba
Milujem psychologické filmy. Moj najoblúbenejši film je Requiem for a dream, akurát včera som pozerala blow...hrá tam Johnny Depp a dosť pecka. Alebo girl interupted som pozerala nedávno, tiež sa mi dosť páčil. Alebo Mr.Nobody je film fosť na zamyslenie, videla som ho aspoň 10x a doteraz som ho uplne nepochopila