Kazda fakulta je znama aj v zahranici, nie je to naj spica najlepsia vramci europy, ale vramci projektov ma dobre meno, ponuka moznosti a rozvoj je tam citelny. Nie kazdy odbor, ale kazda fakutla ma rozvoj.
Najväčší vplyv na Slovensku má jednoznačne UK, Univerzita veterinárneho lekárstva a farmácie a STUBA.
@weeman nechápem ako niekto môže označiť SPU ako hnojarinu. Poznám kopu ľudí, čo nedokázali ani tú hnojarinu urobiť a dnes v pohode študujú na iných univerzitách či VŠ na Slovensku.
neviem, co je navplyvnejsia ale vo svete je najviac propagovana ako to najlepsie na informatiku M.I.T (sakra, preco nemame slabsie prednasky ako oni...), matematiku Prinstone a uplne vseobecne asi Harward.
Nebudem hlasovať lebo tie školy detailne nepoznám tak nemôžem povedať ja som študovala na Ekonomickej univerzite, ale odišla som odtiaľ nepáčilo sa mi tam a teraz študujem na VŠEMvs a veľmi sa mi tám páči a okrem toho predtým som veľmi chcela ísť na UPJŠ študovať verejnú správu, ale už to študujem na mojej aktuálnej škole
@mshetfield mesiac by možno vydržali, ale skúšky by väčšina na 100% neurobila. Inak len nevzdelanec a primitívny človek môže SPU označiť ako "hnojarinu". Inak aká matka, taká Katka. Ako ich rodičia vychovali, tak sa vedia prezentovať aj v dospelosti.
Ako povedal @pa3cek. UVMF v kosiciach mala najvyssi rating zo slovenskych univerzit x). Ano, chodil som tam. A ked sa bavime u univerzitach, tak vazne o univerzitach. Nie o VS co maju v nazve univerzita. (na strednej sme volali pedagogov prof, a s profesormi mali malo spolocne).
Komenskeho si udrzala status len preto ze je komenskeho. No offense.