Je to cyklický sedemuhlíkový "kruh" s jednoduchými väzbami, čiže cykloheptán. Začína sa rátať od toho dolného uhlíku (na ktorom je toho "najviac"). Ten uhlík má číslo 1. Je na ňom naviazaný tercbutyl ( » commons.wikimedia.org/wiki/File:Tert-... ). Na druhom uhlíku (to je ten vedľa) je metylový zvyšok (CH3). Na 4. je bróm. Cykloheptán bude posledné slovo a tie tri skupiny predtým zoradíš podľa abecedy a pred nich dáš číslo, na ktorom uhlíku sú.
šak easy... 4 brom lebo brom ide z štvrtého uhlika, na prvom je terc butyl, lebo má 4C a 2 metylcykloheptan, lebo ide z 2 uhlika a je to metylcykloheptan
ja som bol praveze za to zjebany jednym docentom este ked som ucil na fakulte ze vsetko vysvetlujem ludom jak debilom
ale studenti si ma vraj chvalili ved ale ja som nemal rad ked som bol student, ked profak vytreskol zo seba milion cudzich terminov pocas prednasky, ktore som pocul prvy krat v zivote... to som mal z toho hovno, lebo som nicomu nerozumel..
ked som ucil, tak som to vsetko vysvetloval ako laikom, pretoze na fakultu prichadzali laici.. a ked dostudovali, potom sa z nich stali, nechcem povedat rovno ze odbornici, ale laici to uz rozhodne neboli... proste ja som bol vzdy za to, aby sa vysvetlovalo ludskou recou co na najjednoduchsich prikladoch a ked to clovek pochopi az potom prejst do profesionalneho jazyka
@patrixo tiez si to myslim, preto ta tu chvalim povazovala som to za potrebne
tiez som mala radsej, ked nam organiku prednasal mlady copkaty (moja mala slabost chlapik, lebo najprv to povedal ako sa to vyzadovalo, tak odborne a na urovni, rozumies a potom ma utvrdil v tom, ci som to spravne pobrala, ked to zopakoval ludsky. vraj pre tych, ktori ho doteraz nepocuvali
a kdeze si ucil, co mas za skolu presne (ak mozem byt taaak trufala ?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
23 komentov