prosim o nazor ludi ktori fakt studuju alebo studentov poznaju... dost vela som pocula o tom ze externe studium je nekvalitne a podradne v porovnani s dennym... je fakt az take biedne?? teraz nemyslim na zabavu na intrakoch atd. ale fakt cisto len na kval
Externe studium = zaplatene studium = pokial platis, tak ta nevyrazime, boli by sme sami proti sebe. Takze k ziskaniu titulu staci viacmenej vydrzat tam chodit.
Klasicke studium: zazijes skutocny studentsky zivot, ak budes mat zaujem, tak sa aj nieco naucis. Inak zazijes akurat tak nekvalitnu vyuku, vyhadzovacky zo skusok, nekonecne byrokraticke natahovacky s neistym vysledkom a vedomosti, ktorych kvalita bude zodpovedat chopnosti tvojho mozgu sa naucit naspamet nejake skripta, ktore v praxi nikdy nevyuzijes.
Popytaj sa vo svojom okoli cerstvo ukoncenych inzinierov, magistrov a inych na pocty : kolko vas nastupilo / kolko vas skoncilo v riadnom termine, alebo aspon vobec skoncilo.
A potom skus pohladat niekoho, koho vyrazili z externeho studia, hoci tam chodit chcel....
Všetko to závisí od toho čo študuješ: ak je to nejaka filozofia apod tak je to jedno tam je to relativne o nicom,lahke,ale do praxe 0bodov. Ak externe studujes techniku, vacsinou neplatis,lebo je to tazke a malokto tam vydrzi chodim /poznam, studujem tak strojarinu/.denni to maju lahsie v porovnani s ext.v tom ze ak by sa neflakali,nemozu neurobit skusku...to je tiez zo skusenosti,: matika .denni spolu s externymi sme robili :a vysledok?
testy boli rovnake,narocnost tiez....a denni budu mat v lete doucovanie,lebo nespravili...vacsina.
Ale to je vsetko individualne, v prvom rade treba studovat co ta bavi, vtedy to prezijes a je jedno akou formou to budes robit, ak mas k tomu vztah,vedomosti budu vysoke.