Na nemenovaný web som už písal a niesu schopný mi odpovedať, tak z dlhej chvíle napíšem aj sem. Kúpil som si nb,nainštaloval/regol win na seba (úvodný sprievodca a registrácia na microsoft), kt. bol k nb a nainštaloval iné programy/hry/drivery a aplikácie
Ak by som chcel teraz vrátiť nb, všetko jednoducho odinštalujem a len im ho pošlem späť a vrátia mi plnú sumu alebo mi môžu niečo strhnúť, ako napríklad za ten windows, či to vedia nejak obnoviť/vrátiť
späť alebo čo, pretože keď sa prihlasujem tak je tam moje meno a zadávam heslo, to im môžem len tak poslať späť alebo to mám aj nejak vymazať resp. formátovať alebo čo s tým urobiť. Má s tým niekto skúsenosti? Obv. ho chcem vrátiť v 2 týždňovej lehote.
@filfedro
Pri internetovom nákupe máte právo vrátenia tovaru do 14 dní. Ak ste ho kúpili v kamennej predajni, predajca nie je povinný tovar prijať späť. Zákon od spotrebiteľa jednoznačne nevyžaduje vrátiť tovar v stave, v akom sa predával (za predpokladu, že je funkčný).
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
4 komenty
späť alebo čo, pretože keď sa prihlasujem tak je tam moje meno a zadávam heslo, to im môžem len tak poslať späť alebo to mám aj nejak vymazať resp. formátovať alebo čo s tým urobiť. Má s tým niekto skúsenosti? Obv. ho chcem vrátiť v 2 týždňovej lehote.
Pri internetovom nákupe máte právo vrátenia tovaru do 14 dní. Ak ste ho kúpili v kamennej predajni, predajca nie je povinný tovar prijať späť. Zákon od spotrebiteľa jednoznačne nevyžaduje vrátiť tovar v stave, v akom sa predával (za predpokladu, že je funkčný).