Ahojte chodím na VŠ študujem informatiku vybrala som si to keďže mi aj ocino hovoril že informatika má budúcnosť že to bude najlepšie študovať ale nebaví ma to myslela som že ma to bude viacej baviť ale bohužiaľ.....