Ahojte,
som študentkou na UMB, chcem sa informovať ako je to s predmetmi, ktoré som nespravila ani na opravnom termíne. Viem, že ho musím urobiť o rok lebo je to povinný predmet ale musím si ho od znova zapísať aj v AISe alebo nie?
Treba ísť na študijne oddelenie..Malo by sa dať preniesť max asi 3 predmety, záleží to od kreditov. A áno znova sa zapisuje do budúceho semestra.. aspoň u nás to tak bolo.. Preto sa treba spýtať tam u vas na univerzite.. prípadne ak sa hanbíš tam zavolaj inak fakt neviem..
@lool141 u nás sa dajú preniesť 2 to viem len som chcela vedieť ako to je lebo som počula niečo o tom, že asi áno, treba si ten predmet znova prihlásiť len som si nebola istá a na študijnom by som veľa nevyriešila, na maily odpovedajú asi tak o týždeň a telefóny dvíhajú zriedkavo a osobne tak už nemám kedy ísť keďže mám 2 týždne terénne a treba mi to doriešiť do stredy, ďakujem za odpoveď
U nás to je tak, že ak prenášaš z letného do zimného, tak si ho opätovne zapísať netreba, ale ked zo ročníka do ročníka tak áno. Skús sa opýtať starších, niekto má určite skúsenosti, lebo na študijnom sú také milé tety, ktoré...
@alex458 napokon som si ho zapísala znova, je to predmet zo zimného semestra a skúška je až po zimnom semestri a všimla som si, že sú tam už 4 prihlásený takže som sa riadila tým lebo prváci sa ešte nezapisovali, až v septembri tak tam môžu byť len moji spolužiaci, to je jediný predmet, kde sme asi polka neurobili ústnu časť a s tým študijným máš pravdu aj osobne je to o ničom, väčšinou nemajú čas lebo pijú kávičku a ak aj majú tak ťa odbijú dvoma vetami. Je to na našej stránke, nájdite si to v študijnom poriadku. Môže sa to líšiť podľa predmetov, opýtajte sa vyučujúcich, .... A daný vyučujúci na všetkých zazerá a komunikovať s ním máme mailom len problém je v tom, že tam chodí asi raz za mesiac keďže má asi 70 rokov