Maturoval tu niekto z kombinacie biola goegrafia a isiel potom na pedagogiku? ktora vysoka skola je na toto najlepsia? dakujem za rady a vase skusenosti s tymito dvoma predmetmi
moja kamarátka a išla na UK do BA. po roku to vzdala, vraj je to veľmi ťažká kombinácia...a viem, že tých, čo sú teraz v tretiaku, je menej než 5 a na začiatku ich bolo cez 30...mne sa ale nechce veriť, že to je také strašne ťažké, ja študujem na UK čistú geografiu a je to podľa mňa pohodička, aj ked 90% mojich spolužiakov si to nemyslí
je to dosť ťažké, ked ideš na pedagogiku, znamená že musíš byť odborníkom v biologii aj v geografií a ešte máš aj pedagogický základ.. ako tak.. študuješ toho naozaj veľa.. na pedagogiku to nikto nepovie.. ani ja som si to predtým nemyslela, ale je toho na pedagogike naozaj veľa. Viac predmetov, viac skúšok, neskutočne vela seminárných prác..
ísť na pedagogiku lebo nič iné nevyšlo a nemáš k tým predmetom vzťah.. je blbosť.. musí ťa biola a geografia naozaj baviť.. potom môžeš študovať oboje.. a samozrejme ked už si na pedagogike.. znamená to vzťah k deťom..
maturita ti v tom skutočne pomôže.. a výber vysokej školy.. teraz boli ohľadom toho velke zmeny, čiže je v podstate jedno na akú školu pôjdeš, budeš mať rovnaké predmety, kredity.. všetko.. možno tu len záleží na "mene" školy aj ked všetky majú závažné nedostatky..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov
ísť na pedagogiku lebo nič iné nevyšlo a nemáš k tým predmetom vzťah.. je blbosť.. musí ťa biola a geografia naozaj baviť.. potom môžeš študovať oboje.. a samozrejme ked už si na pedagogike.. znamená to vzťah k deťom..