Potrebovala by som radu, názor...
Som študentka strednej školy, tento rok maturujem. Moje rodinné zázemie mi nevyhovuje, je nás 5 v dvojizbáku, v ktorom nevládne harmónia, ani poriadok, všade je chaos a hluk, chýba mi ticho, sloboda, pokoj a hl
@1 a potom my, čo bývame v ostatných častiach slovenska musíme denne dochádzať niekoľko hodín do blavy, lebo intráky porozdávajú takýmto jebom, čo celý život aj tak žijú v blave, dpč...
@semhamforas tak určite, nechcú dávať ani pomaly ľuďom z Nitry, ale mne dajú na Mlynoch intrák, lebo som z Rače... A ináč, ani nemám. A keď to mal byť vtip.. Tak ma poštekli.
Tak keďže ma môj priateľ v tomto mojom pláne opustil, tak sama... a je mi to jedno, či to bude garsonka či jednoizbák... v cenách sa cca orientujem..
@delica aká je menej náročná VŠ? soc. práca alebo masmédia? nie, ďakujem. :/ keď už sa musím ešte na 5 rokov zaviazať školskému systému, tak nech to aspoň stojí za to!
Myslím si, že ak si nájdeš nejakú lepšiu prácu a budeš sa snažiť (napr. dobré známky - prospechové štipendium), tak sa to zvládnuť určite dá, síce nie luxus, no zle ti nebude.
@otvoreneokno tak som myslela niečo také, kde nebudeš v škole od ráno do šiestej večera každý deň, lebo ja viem, že by som brigádu nestíhala. Nemusí to byť nutne soc. práca a masmédiá, je kopec odborov, kde nemajú cez 30hodín týždenne... čo plánuješ študovať?
@delica slovenský jazyk+ estetika, poprípade SJ+ história alebo samostatne dejiny umenia. tak ja stíham brigády aj teraz a to mám fixné denné štúdium, veď stredná.
@koprdil tak som čašníčka, takže to je v poho, lebo mám tým pádom 2 platy- na hodinu+ tips..
@otvoreneokno tak vidíš keď teraz nemáš problém, tak nebudeš mať ani potom. A ak teraz zarábaš toľko, že ti to vykryje nájomné +dopravu+stravu, tak nemáš čo riešiť.
(ale tak som myslela, že je rozdiel byť na strednej do druhej/tretej v škole a na vš do šiestej, aspoň teda pre mňa je úplne o inom... ale nemyslím, že budeš mať tak dlho školu)