Ahojte všetci, som študent a ako každý študent potrebujem samozrejme nejaké peniaze. Rodičia mi nemajú ako dávať stále peniaze keď ešte ktomu majú aj oni sami problémy vo financiách... Ide o to, že ako hľadám brigády na nete tak všade hľadajú ženy a mužov
ale najlepsie sa brigaduje ludom, ktori ovladaju nejaku "internetovu schopnost".. programovanie, grafika, marketing, SEO, pisanie clankov, preklady.. ak vies nieco z tohto, staci ist na webtrh.cz a denne su tam desiatky ponuk, tam nikomu nezalezi na veku, ale natom co vies.
drahý frodo, dá sa robiť aj mimo pokladne. ten tovar čo vidíš v regáloch a tak sa musí aj vyložiť. + obsluha pultov, napr. s šunkami alebo tak. brigáda sa dá nájsť viac než ľahko, len sa treba aj snažiť.
ja pracujem od 15-16tich a vela ludi takych poznam takze to nie je az take narocne, aj ked tam maju napisane poziadavky ako vek a pod tak tam proste nabehni a zaujmi a proste povedz ze chces tu pracu... ked potrebujem viac nabehnem nech mi zvysia, nabehnem ze chcem nejake percenta z trzby... vzdy sa da ale ak si neotvoris hubu a budes len sediet na riti a cakat az ti daco padne z neba...nepadne
No nevrav ....buď si naozaj neschopný, retardovaný, že ťa neberú. Alebo si až moc vyberavý ja od 14 som začal s roznášaním letákov. A keď si už naozaj taký, že si nič nenájdeš tak ja si ťa nájdem a cez Vianočné prázdniny ťa zoberiem so mnou do nemecka a pekne ťa vycibrím ! Aj keď nechceš tak niečo nájdeš .....
presne ako píše @18
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
no a keď teda chceš alternatívu tak predávaj veci čo nepotrebuješ , ale to je len krátkodobá záležitosť
» studentskefinancie.sk/brigady...
» superbrigady.zones.sk/...
» praca.bazar.sk/brigady/...
» www.careerjet.sk/zamestnanie-bri...
» www.pjservis.sk/uchadzaci/ponuk...