Zaujíma ma, koľkí z vás pracujú popri škole (VS)? Ak áno, tak čo robíte a koľko hodín týždenne/mesačne? Vyhovuje vám to, stíhate všetko v pohode? Hocijaké skúsenosti môžete napísať
extremne zavisi od skoly, rocnika, rozvrhu a druhu prace
Ked som mala 11 h vyucovania kazdy den, tak som ani nesrala, niezeby som robila
Ked som mala 30 h do tyzdna, tak som dalsich 15 robila
Poznam ludi, ktori robia na TPP a studuju denne
takze no
Ale inak si myslim, ze niekde praxovat popri studiu je povinnost, samotna skola malokoho zaujima a tak je potrebne aby clovek nazbieral skusenosti uz pocas studia.
ja som studoval denne a robil sice ako brigadnik ale proste to bolo uz fakt adekvatne klasickemu TPP zamestnancovi. stihat som stihal ale jedine co mi lezlo na nervy boli spoluziaci co nerobili v podstate nijaky normalny job a furt ma otravovali so svojimi otazkami kedy sa s nimi pojdem najebat alebo ozrat plus tie ich reci o tom ako maju strasne toho "vela" a nic nestihaju. ale uz prisla satisfakcia ked polka z nich skoncila na urade prace
@narazuvzdornaa samozrejme zalezi od odboru. Ale tak aj v takom ucitelstve sa da praxovat v roznych neziskovkach zameranych na vzdelavanie, osvetu atd.
ja by som pracovať chcel, pretože mi nevystanú peniaze ... ale rozvrh mám taký nabitý, že to asi nepôjde + časová náročnosť štúdia a projektov je dosť veľká
Ja som sa s toho išla zblázniť Nezvládala som to absolutne, nikdy som nemala úžasné známky, ale potom keď som si našla prácu išlo to so mnou totálne dolu kopcom. Potom som si uvedomila že mi to za tie mizerné peniaze na úrok vzdelania nestačí.
s mojím rozvrhom to moc nejde, normálne brigádovať. Trošku ale ako zarobím, dokonca v odbore, pri robení experimentov k bc práci/výzkumnej úlohe/diplomke. A sem-tam mám jednorázový príjem z chodení na veľtrhy VŠ za našu fakultu. Ale nič, čo by ma osamostatnilo.