Ahojte ľudkovia. Už ste sa začali učiť na prijímačky na právo ? Kde všade si dávate prihlášky ? Ak ste sa nezačali učiť tak kedy plánujete ? inak chodíte na nejaké doučka ?
+ak sú tu nejakí z práva môžete dať názor ako sa vám študuje ?
@nella1 podľa toho z akej strednej si ale dobré je doučko v poslednom ročníku na strednej a môžem sa opýtať načo ideš na právo ak je teraz väčšina nezamestnaná?...jedine ak to máta v rodine
ja študujem v Košiciach a myslím, že sa mi dostáva kvalitného vzdelania a najlepšie je nájsť si popri škole nejakú tú prax, nech aj vieš, čo sa to vlastne učíš.
@lovinme no ja tiež takto vkuse píšem testy dejepis, ekonomia a všetko... ibaže neviem čo presne sa treba učiť.. či aj všetky detaily alebo len tie podstatné veci
závisí od toho, kam ideš na školu… napr my sme, prisahám, nemali jednu podstatnú vec na teste samé blbosti, z egypta kultúru a texty pod obrázkami, z uhorska názov prvej železnice a 120 otázok bolo takýchto… ale ako je to na iných školách, to ti neviem zas ale na druhej strane, netreba ti aaaaaž tak veľa bodov na to, aby si tie prijímačky urobila. každým rokom sa hlási menej a menej ľudí.
Len potom je nevýhodou to, že veľa prvákov a druhákov, ešte aj tretiakov zo školy letí, lebo učitelia zo svojich kritérií nepúšťajú
to fakt ? ach! už mám strach a kedy si sa začala učiť ? tak viem že napr. teraz do KE berú každého 2 až 3.. pričom niekedy sa im na jedno miesto hlásilo 11 ľudí. takže dosť to klesá.. no aj napriek tomu nie je žiadna istota že príjmu práve mňa.
No studuje sa mi fantasticky, radsej by som si teraz nechala odrezat ruky ako zopakovat tu chybu a ist na pravo. Koniec mojho podnetneho prispevku do tejto diskusie.