Pomerne dlhú dobu som rozhodnutý ísť študovať právo. Chcel by som sa vás opýtať, hlavne tých čo tam študujú, či existujú na Právnickej fakulte UPJŠ knihy s otázkami, ktoré sa následne vyberú pri teste na prijímacích testoch. Niečo také má Lekárska fakulta
@lussana Tak to skôr na Komenského... Ale priorita je UPJŠ. Ty študuješ právo? Nevieš ako je to teraz na Komenského s prijímačkami? Myslím, že sa tam robí nejaký logický test a vedomostný... Viem o tom zatiaľ len veľmi málo...
@jakub489 hej študujem v TT. No minulý rok brali na komenského podľa známok na strednej a matury ale teraz neviem ako to funguje. zisti si to na stránke školy tam máš všetky info len musíš hľadať
mňa zobrali na pravo do ke tento rok a nie, nemáš žiadnu knihu otázok, zatiaľ ani v tom najodvážnejšom sne a poradím ti, ihneď si zožen ale fakt dobré a odporúčané doučko, lebo sa tam nedostaneš..tie prijímačky sú hrozné, povedala by som, že ešte ťažšie ako na takú medinu napr. a tento rok do ba brali na základe testu z dejepisu nosky a takisto na logiku. oni kedysi knihu mali a podľa mňa z tých otázok čerpú dodnes
@lovinme Ou Ďakujem... No a som rozmýšľal, že si dám doučko na fakulte v Košiciach. To klasické po sobotách. A učím sa zatiaľ z kníh, ktoré sú predpísané v požiadavkách fakulty. Ty si spokojná v Košiciach? Počul som, že je tam poriadny zaberák na študenta.
bože môj, len doučko z fakulty nie ! je to otrasné, nikomu to nepomohlo. problém je v tom, že ti na tom doučku dávajú úplne inak formulované otázky, ako dostaneš na prijímačkách, bola som na prvej hodine a viac som sa tam neukázala. pozri sa, ja som bola na prijímačkách druhá, môžem ti dať tel. číslo na moju profku, je best volá sa turčíková a turčíkovci okupujú fakultu už pekných pár rokov