najmä pre tych co studuju na FSEV, koľko percent ste mali z externej casti zo slovenčiny a angliny? Popripade mozu napisat aj tí, ktorych neprijali....dik
ja som mala aj B2 na 82% (viac sa oplati B1 tí čo ju mali a mali 80-85% ale mali B1 tých vzal)i zo sj som mala nejak okolo 83% už si to presne nepamatám, hlasila som sa na soc. antrop.-tam ma vzali a na európske štúdiá na odvolanie-podľa mňa úroveň niektorých vyučujúcich nič moc- teda speaking určite...zažila som na DOD tejto školy...
no viem ze je povinna a preto si myslim ze pojde aj uroven B2 nizsie o dost lebo keby bola ta uroven taka ista ako minuly ork tak 60% nezmaturuje urcite a dalsich 20% len tak tak....
@lenuli po Bc. môžeš ísť na nejako politicky zameraný odbor (tuším verejná politika sa volá?), ale ako ekonómia to nepokračuje ďalej. Preto chce teraz po letnom semestri prestúpiť, ak sa bude dať
@lenuli ahá, ty to chceš v AJ, len aby to bolo aj na druhom stupni VŠ. Skús pozrieť ekonomiku na UMB v BB. Tam je frankofónne štúdium a možno je aj v AJ.
@lenuli Čo sa týka Aplikovanej ekonómie, tak to nie je celé v angličtine, len dva predmety plus niektoré materiály na učenie. A čo sa týka toho, že to pokračuje len ako verejná politika tak to je preto, že celý odbor je vedený tým smerom. Zistíš to aj keď sa pozrieš na predmety ktoré tam sú. Pokiaľ máš ešte nejaké otázky tak sa kludne pýtaj.
@thel ahaa tak to so nevedela dakujem popozerala som si to, ja by som sa totiz chcela prioritne venovat prave tym jazykom, takze uvazujem uz len co ak mi nevyjde prekladatelstvo
@lenuli Ja som na tom bola rovnako. Mala som prekladateľstvo a toto a keďže prekladateľstvo nevyšlo tak som tu. Ale zatiaľ som spokojná, tak dúfam, že to tak bude aj pokračovať Ale pokiaľ viem, tak na Európskych štúdiách majú tej angličtiny viac.