Ahojte chcela by som sa len opýtať,že či je možné odísť počas prednášky..teda ja konkrétne by som potrebovala 20 minut pred koncom aby som sa stihla dostať na stanicu a na vlak.Som na UK PedF.Viem,že mi asi poviete,že to závisí od vyučujúceho,ale mne je t
prednášky nie sú povnné kludne ani nechoď, príd neskôr alebo skôr....len bacha na to čo za človeka ti to prednáša
Ja teda študujem na STU, tam to nie je povinné a myslím, že ani u vás nie je. Proste ak potrebuješ odísť, tak tam ani nechoď
vo viedni mali ti profaci na haku. ci prides o polhodinu neskor alebo odides 10 minut po tom, co zacne rozpravat nikoho netrapilo..
inak, situacia tu by ma tiez zaujimala ale co som pocula, tak treba prist pred profesorom, lebo sa moze stat, ze ta vyhodi a co sa tyka odchodu, tak to netusim...
@5 jj na sukromných môžeš aj cez štátnice odísť preč a nik nebude riešiť že máš titul
k téme: ako hovoríš nepoznáš učitela.... a ak ti je trápne prísť za ním sama predtým a normalne mu povedať že sa zdekuješ preč kvôli vlaku tak ak sa pred všetkými spýta kam sa balíš... tak nwm čo budeš robiť
@barky Super tak teraz neviem čo,lebo niekto vraví,že nemusím povedať nič..ja na tú prednášku idem celú,len potrebujem odísť 20 minut pred koncom hodiny tak teraz nwm čo robiť
ja by som nepovedal nič a jebal na to.. lenže keby sa tam pred salou plnou ludí opýta že kam idem tak by mi to bolo asi maximalne jedno a povedal že nestíham vlak.. lenže ked to ty považuješ za trápne povedať učitelovi sama čo ak sa ti stane že sa to opýta tam pred všetkými... budeš robiť čo?
však sa chovaj ako samostatný dospelý človek čo je na vysokej nie v pomocnej dpc ak sa bojíš strápnenia alebo je ti normálna vec trápna chod a povedz mu to pred hodinou...ak to máš uplne u prdele proste odíd a hotovo
ak ju nemas povinnu tak v klude ale potom ta aj tak budu brat ich to netrapi ze nestihas nieco vidia ze ides prec a hned si ta zapamataju a uz ti mozu narobit dost velke problemi vlastna skusenost