No, spolužiak odo mňa odpísal a obaja sme mali problémy lebo nevedeli, samozrejme, kto od koho. Dôsledky boli že nám dali ťažšie skúšky vďaka comu som nedostal také pohodickove B ale tuším D.
he...na strednej niekoľko krát...väčšinou keď som ja radila niekomu a na VŠ zatiaľ raz (a odvtedy sa nesnažím podvádzať radšej), vykopli ma z termínu a srala som sa s blbým zápočtom ešte 2 týždne
raz na malej písomke z geografie, kde sa asi 15 známok mieša dokopy a mi roztrhla písomku a dala 5 za tú malú, ale keď na ďalšiu hodinu zapisovala známky tak jej diktujem, že 5 a ona že prečo som sa nenaučila keď tam mám samé jednotky z tých malých a nakoniec i tak bola 1
Dôsledky nikdy nič závažné, na základke mi akurát učiteľka na geografii raz vzala mobil v kt. som mala mapu a na konci hodiny vrátila. Čo sa týka využitia verbálnej pomoci, z toho mám diplom.
Raz na biológii, nebol som stopercentne naučený, tak som sa rozhodol, že budem opisovať z poznámok radšej, samozrejme, že si to všimla, zobrala mi všetko, ale nechala ma dopísať normálne. Ae hanbil som sa ako pes.
Samozrejme od tej doby som používal veľmi premyslené ťaháky, keď som ich nutne potreboval
My sme na zš písali nemecké diktáty a vedela som že to bude úryvok z jedného dlhšieho článku ale nevedela som ktorá jeho časť to bude .... no a mali sme diktátový zošit a ja som si tam ten článok založila a opisovala gramaticky všetko správne (teda sorry skoro všetko aby sa nepovedalo že z pätiek som záhadne skočila na jedna a ten článok som tam nechala takže tak
my mame taku jednu ucitelku ktora ked prichyti tak este aj pochvali ze ako je dotycny sofistikovany a na ake skvele miesto si tahak umiestnil, pricom ho necha tak, nech si opisuje aj dalej a to nie je ziaden troll vazne ta ucitelka mi bude chybat
a inak..mne to tiez nikto nikdy nezistil, vyuzivam to ze ucitelia si o mne myslia ze som mile dievcatko ktore sa poctivo uci nuz a..opak je pravdou
Neviem nespomínam si, že by ma niekedy chytili. ale stalo sa mi už, že si učiteľka myslela, že som odpisovala A pritom to nebola pravda. Tak ma po písomke skúšala, chcela ma zahanbiť, ale vedela som všetko tak pohoda.
Podla mna ma na VS velakrat videli, kedze som si niekedy normalne nasurovo vytiahla zosit a opisovala.. niekedy sa na mna aj pozerali a zrejme to museli vidiet, ale nepovedali nic
nedokážem podvádzať
podvádzal som asi trikrát v živote, z toho raz absolútne nechcene (spolužiak videl, že neviem ani zaťať, zobral mi písomku, vypísal sa, a vrátil mi ju mal som asi za 3, čo bola z daného predmetu (chémia) moja najlepšia známka )
a posledne mi spravil kamarát priehľadné perá, do ktorých mi napchal Maxwellove rovnice. celú hodinu a pol na skúške som sa potil a snažil sa tie perá skryť, pričom som na ne ani nevidel a nemohol som tam nič prečítať toto nie je pre mňa.
Na ZŠ raz a to skončilo 5kou, na SŠ detto a na VŠ na ustnej ma prichytil odpisovat z mobilu tak ma poslal s Fx domov a na dalsi termin som sa uz naucila
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov
Samozrejme od tej doby som používal veľmi premyslené ťaháky, keď som ich nutne potreboval
a inak..mne to tiez nikto nikdy nezistil, vyuzivam to ze ucitelia si o mne myslia ze som mile dievcatko ktore sa poctivo uci nuz a..opak je pravdou
Dôsledky - napomenutie, prípadne iba zamračený ksicht.
podvádzal som asi trikrát v živote, z toho raz absolútne nechcene (spolužiak videl, že neviem ani zaťať, zobral mi písomku, vypísal sa, a vrátil mi ju mal som asi za 3, čo bola z daného predmetu (chémia) moja najlepšia známka )
a posledne mi spravil kamarát priehľadné perá, do ktorých mi napchal Maxwellove rovnice. celú hodinu a pol na skúške som sa potil a snažil sa tie perá skryť, pričom som na ne ani nevidel a nemohol som tam nič prečítať toto nie je pre mňa.