@gratz ja mam s tym aj skusenost rok som chodila na absolutnu chumajinu podobneho typu... nastastie s ami podarilo z tade vypadnut... ale boli tam stale ludia, ktori si mysleli , ze to ma perspektivu... par ludom sa moze nieco podarit samozrejme aj s takou skolou , ale ncakala by som nic prevratne... som rada aspon, ze som si to uvedomila skor a nie ked si nenajdem robotu
Ja som sa hlasila na učitelstvo predmetou estetická výchova a história, ale newzali ma. Ale vzali ma na FSVaZ na socialne služby a poradenstvo ale tam moc nechcem isť......už wám prišiel domov aj papier o priati???
@nixxina tak určite človek nepôjde na niečo čo ho vôbec nebaví a nemá k danému odboru vzťah..a hlavne, vždy sa dá poprípade prestúpiť, takže podobné názory si nechaj pre seba
@nikoll92 ja si mozem pisat svoje nazory kam chcem a ako chcem a pokial nemas pocit, ze su to zbytcne odbory tak sa k mojim nazorom nemusis vobec vyjadrovat... chod si studovat co ta bavi ,ale potom nebud nestastna ak sa ti v buducnosti nepodari to co chces
a prestupit ako prestupit...mozes si nanovo urobit jedine primacky na iny odbor zaplatit v 3 bc. slusnych 1000eur ako ja , ale prestupit bez primaciek sa neda ...
Ja som mala prekladatelstvo-tlmocnictvo ....a neprijali ma. neviete mi prosim vas poradit,ako to je s odvolanim, do kedy najneskor ho mozem poslat a ci sa nim da nieco vobec ovplyvnit? pretoze chcem ist studovat na tuto skolu iba. Dakujem Vam
@nixxina je to každého osobná vec čo študuje a či sa uplatní alebo nie, ja by som sa skvele uplatnila už len so skončenou strednou keďže mám dobré zameranie, štúdium na VŠ u mňa nie je vôbec nutnosťou, takže vôbec neriešim takéto hlúposti typu uplatnenie a pod. , a všade sa robia príjmačky, to je samozrejmosť že sa nedá prestúpiť len tak ako si zmyslíš, rotfl
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
56 komentov