Mám HTC Desire, rootnutý, mám tam romku MIUI 5 3.3.29 (android 4.1.2). Hlavný dôvod rootovania bol presun aplikácií na kartu, ale za ten svet to neviem sprovozniť.. vyskúšala som asi 6 rozličných app2sd aplikácií ale žiadna mi nefunguje, nezobrazuje mi ni
@h8u Však presuvanie aplikácií na SD kartu podporoval už aj starší Android 2.3 a myslím, že aj 2.2 .... Normálne v nastaveniach, aplikacie ... Len nie každá appka to podporuje
@nikoll92 na tom pôvodnom mi to nešlo, preto som robila ten root, aby som tam mohla dostať app2sd.. ktorá bez rootu nejde.. a hovorím aj to šlo, len teraz som ešte raz menila romku a nemám k dispozícii toho kamoša už a neviem ako na to
ako čo ja viem tak tento problém má hrozne veľa ľudí čo poznám, že sa im tie aplikácie nedajú presúvať.. aj app2sd je velmi známa vec
@77hanes77 o to ide, že ja som proste laik a niečo ako superuser mi nič nehovorí, a veci na xda sú napísané tak, že by som potrebovala 3 vysoké aby som to pochopila potrebujem nejaký noob návod, ale taký nikde nie je
proste neverím tomu, že tu na birdzi nie je nikto čo používa app2sd
@h8u No bez superusera by ti bol root na 2 veci .... No, dnes ti to už neurobím, ale zajtra, ak budem mat čas, tak ti urobím dáky návod k tomu, pokiaľ na to neprídeš
Nevyhoda Desire bola v malej internej pamati (okolo 125MB co sa pametam). Ale pochybujem, ze rootovanie ti pomoze v tom, aby si mohla presuvat aplikacie. Tie aplikacie musia byt tak napisane, aby sa to dalo, ja som mal na Desire dost vela presunutych aplikacii na kartu (telefon nebol rootnuty). Jediny zmysel, ktory v tomto vidim ja je nahodit tam ROMku osekanu o nepotrebne veci a tym padom mozes usetrit na internej pamati a vojde sa ti tam viac aplikacii. Ak to chces natrvalo vyriesit kup si radsej iny telefon, ja som si po Desire kupil One X, teraz tam mam 6.76GB pre aplikacie, neviem ci to vobec niekedy zaplnim...