ahojte, minuly mesiac som reklamovala nb,lebo stale mrzol a vypinal sa. rekalmacku neuznali,zaplatila som za opravu, teraz mi nejde touchpad, tlacidlo Fn nereaguje a straaaasne mrzne a ked ho dam vypnut tak vacsinou sa nevypne,musim len baterku vybrat,leb
Preinštaluj Windows alebo nabootuj live Linux (ak nevieš, zožeň si niekoho). Pokiaľ bude mrznúť a nefungovať aj potom, tak je chyba v hardvéri a to sú povinní v záručnej dobe na reklamáciu zobrať a riešiť. To si inak mala spraviť aj v prvom prípade, ale už máš neskoro. Opravu hardvéru nemôžu neuznať, ak nie je spôsobená fyzickým poškodením.
Pokiaľ bol/je len za****ný vírusmi alebo malvérom, to je tvoja chyba a zbytočne ho dávaš do servisu, tam si vymyslia nejakú mimozáručnú "opravu" typu zbežné odvírenie (nespravia ani len clean reinstall) a mrzne ti to vlastne ďalej, čiže "o chvíľu si u nich naspäť".
@night windows preinstalovany uz je...a neviem ci je al. nie je zavireny...ked ho dam skontrolovat,tak je vsetko ok. ani avira,ani spybot search ani ccleaner nic nezistili (tie mi ktosi uz radil,ale nic)
@leilla on je este rok v zaruke,takze to neriesim.len ked mi zase reklamaciu neuznaju a zase to vsetko zaplatit a zase bude blbnut...tak ma porazi,lebo nestal malo
@leilla skor sa mi zda horsi...lebo neprejde minuta,aby ho neseklo na chvilku...a s tym vypnutim...to uz ani neriesim,ze sa skoro vobec neda...nevies kedy musia vratit peniaze alebo iny tovar dat alebo co? lebo ja ho potrebujem a dost ma zdrziava a nasiera a nemam na novy
netuším, ale určite tam choď a nenechaj sa odbiť. myslím, že aj keď ti zamietnu reklamáciu, tak by si mala mať možnosť sa nejako "odvolať"... aspoň niečo v tom zmysle mi hovoril týpek v orindži raz dávno, keď mi odmietli opraviť telefón....
@2salome2 pokiaľ si Win nainštalovala úplne nanovo (t.j. nie len "repair", ale zmazala celý pevný disk, všetky programy aj registre) a mrzne ihneď v úplne čerstvom stave bez akýchkoľvek ďalších programov, tak to je hardvér a opraviť to je ich povinnosť (možno to bol už prvý prípad a opravu si platiť nemala, len videli, že teba sa dá odrbať, lebo sa tomu nerozumieš). Dať celý komp len "skontrolovať" v antivíre laikovi nie vždy pomôže, niektoré veci sa zahrabú veľmi hlboko a v pohode sa pred antivírom ochránia. BTW CCleaner ani nemá šancu niečo zisťovať - to je utilita na údržbové čistenie dočasných súborov, nie hľadanie škodlivého softvéru.
Daj si to preinštalovať niekomu, kto určite vie rozdiel medzi "reinstall" a "repair" (aby nespravil to druhé) a ak to bude zlé aj s úplne čistým Windowsom a diskom, ber toho človeka, choď reklamovať opäť, nech sa tam do nich patrične obuje. Môžeš mu spomenúť aj tú prvú "opravu" - nech sa opýta, o čo presne tam išlo (zaujímalo by ma, čo je uvedené v protokole ako diagnostikovaná závada, dôvod neuznania a spôsob a oprávnené náklady na opravu), že to záruka nepokrývala a že je to bezprostredne po oprave naspäť. Ak budú vymýšľať, pokojne spomenúť aj možnosť sťažnosti na SOI (resp. to vážne spraviť, ak toto varovanie nepomôže).
Na peniaze naspäť máš nárok po treťom opakovanom výskyte tej istej chyby. Tam dokážu pred laikom opäť začať s niečím takým, že "to sa jedná o iné chyby, ktoré len rovnako vyzerajú" - také "argumenty" im okašľať a asertívne si trvať na svojom, aj keby bolo treba zvyšovať hlas. Na tú hádku ale opäť musí byť niekto, kto sa IT rozumie a je vedomostne prinajmenšom niekde medzi tým pracovníkom príjmu reklamácií a samotným servisákom.
"a ak to bude zlé aj s úplne čistým Windowsom a diskom" - NEinštaluj si do toho čistého Windowsu žiadne svoje crackované/pofidérne programy, Facebook smajlíky a podobné bludy. Pokiaľ si totiž po každej reinštalácii hneď nevedome nahráš nejakú háveď sama, tak ti ani päťdesiat servisovaní za sebou nepomôže.
@2salome2 ahoj, pokial mas nejakeho kamarata, ktory sa do toho vyzna, tak ho kontaktuj...touchpad by mal ist aj bez driverov takze toto mi je divne (no casto sa da aj softvareovo vypnut), na FN klavesy treba drivery a som si isty, ze sa to da aj zrychlit ked neuznali reklamacku nebude to hardverova chyba a asi si zaplatila len za reinstal OS
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
Pokiaľ bol/je len za****ný vírusmi alebo malvérom, to je tvoja chyba a zbytočne ho dávaš do servisu, tam si vymyslia nejakú mimozáručnú "opravu" typu zbežné odvírenie (nespravia ani len clean reinstall) a mrzne ti to vlastne ďalej, čiže "o chvíľu si u nich naspäť".
tak robí ti to isté ako pred opravou, mám dojem, čiže dosť hovno na ňom opravili.
netuším, ale určite tam choď a nenechaj sa odbiť. myslím, že aj keď ti zamietnu reklamáciu, tak by si mala mať možnosť sa nejako "odvolať"... aspoň niečo v tom zmysle mi hovoril týpek v orindži raz dávno, keď mi odmietli opraviť telefón....
Daj si to preinštalovať niekomu, kto určite vie rozdiel medzi "reinstall" a "repair" (aby nespravil to druhé) a ak to bude zlé aj s úplne čistým Windowsom a diskom, ber toho človeka, choď reklamovať opäť, nech sa tam do nich patrične obuje. Môžeš mu spomenúť aj tú prvú "opravu" - nech sa opýta, o čo presne tam išlo (zaujímalo by ma, čo je uvedené v protokole ako diagnostikovaná závada, dôvod neuznania a spôsob a oprávnené náklady na opravu), že to záruka nepokrývala a že je to bezprostredne po oprave naspäť. Ak budú vymýšľať, pokojne spomenúť aj možnosť sťažnosti na SOI (resp. to vážne spraviť, ak toto varovanie nepomôže).
Na peniaze naspäť máš nárok po treťom opakovanom výskyte tej istej chyby. Tam dokážu pred laikom opäť začať s niečím takým, že "to sa jedná o iné chyby, ktoré len rovnako vyzerajú" - také "argumenty" im okašľať a asertívne si trvať na svojom, aj keby bolo treba zvyšovať hlas. Na tú hádku ale opäť musí byť niekto, kto sa IT rozumie a je vedomostne prinajmenšom niekde medzi tým pracovníkom príjmu reklamácií a samotným servisákom.
"a ak to bude zlé aj s úplne čistým Windowsom a diskom" - NEinštaluj si do toho čistého Windowsu žiadne svoje crackované/pofidérne programy, Facebook smajlíky a podobné bludy. Pokiaľ si totiž po každej reinštalácii hneď nevedome nahráš nejakú háveď sama, tak ti ani päťdesiat servisovaní za sebou nepomôže.