ahojte potrebujem sa pripojit ku kamosovej wifi a po zadani hesla mi píše že k sieti sa nedá pripojit ( a áno heslo je správne ). Nejake návrhy ? Za každú radu budem vdačný
@mclovin89 hh som v BA na intraku na Dolnozemskej kludne dojdi ale dopravu ti zial nedokazem preplatit aj ked by som chcel lebo som na tom financne dost zle nakolko som student a vyplata z brigady nedosla ale skor by sa mi hodilo riesenie lebo netusim kde je problem
@patress112 Tak zrejme majiteľ routeru má nastavené filtrovanie Mac adries ...
Alebo má vypnuté DHCP a nastavenú statickú IP
Alebo vysiela na vysokom, alebo zarušenom kanály ....
Eventuálne router vysiela 802.11n a vy máte podporu iba 802.11g (v dnešnej dobe už menej pravdepodobné )
Poprípade router zblbol, treba ho zreštartovať ...
@77hanes77 ale jemu na ntb napisalo ze nespravne heslo tak nevim... ked som ho porovnal s tym heslom co mi dal spolubyvajuci na tu jeho wifi tak sedelo
@patress112 A je to heslo vôbec správne? ... ****prever najmä tie možnosti, čo ti napísal vyššie **** je to dôležité, aby sme sa mohli pohnúť dalej
Ešte ma napadá, či pre zmenu ty nemáš nastavenú statickú IP (klikni s pravým na štart - ovládací panel - centrum sieti - zmeniť nastavenia adaptéra - klikni s pravým na tvoj WiFi adapter a daj vlastnosti - klikni na "Internet Protokol Version 4 (ipv4) a daj vlastnosti .... zaklikni "Získať ip adresu automaticky"
@meaning_fullness Čiže seba za používanie rovnakého slovníka inde tiež považuješ za zúfalého? Mne je ľúto teba že si sa ulakomil na nejako pokecovú fuchtlu a za dva mesiace nam tu budeš vyplakávať o zlomenom srdiečku po tom čo si zistíl ako ti ju nakladali poza chrbát iní. Takže dúfam, že ti kritizovanie gramatiky príspevku na birdz fóre napĺňa dostatočne život, môžeš si tým potom kompenzovať svoje sračky.