V noci sa mi stala cudna vec, dosla som domov, zapnem si notebook a obrazovka bola siva... Ked som pocuvala ako ide vetranie, vedela siom zhruba kedy sa zapol, este som dokazala na slepo natukat heslo a prihlasit sa (pocula som ten ton ked sa prihlasite).
no neviem ci ti to v nejakom HP servise zoberu, oni proste predali vyrobok a ked ho e-shop predal dalej, za to uz HP nezodpoveda v akom stave ho predal ten e-shop... podla mna ho nereklamuj, rovno ho vrat a kup si podobny/rovnaky inde
hmmmm nevyhodou notebookov HP a hlavne notebook rady pavilion je to ze pre strednu europu ich posielaju do polska.... a tam s nimi narabaju tak ze ti ho cely doskriabu.... mne to spravili s dvoma notebookmi... skus si zistit ci sa jedna o HW alebo SW chybu ak SW vies si to spravit sama... ak HW tak cele zle
tak ja neviem, stalo sa to len teraz a potom naskocil normalne, dam ho este skontrolovat kamaratovi co sa v tom vyzna... ale vazne by som ho nechcela dat reklamovat do toho e-shopu, videla som ich zodpovednost pri jeho kupe "dodame do 3 dni" a trvalo im to asi mesiac
reklamáciu ti musia zo zákona vybaviť do 30 dní, najlepšie bude ak to dáš reklamovať tam, kde si to kúpila... tiež mám HP-čko, (už druhé), za to prvé mi vrátili peniaze po reklamácií, už som reklamoval aj toto druhé (asi po roku čo ho mám), museli na ňom vymieňať súčiastky
ak ho máš v záruke a máš niekde v dosahu autorizovaný servis HP, tak ti ho v prípade potreby bezplatne opravia. Vyreklamovať ho môžeš u predajcu, s ktorým si uzatvorila kúpno-predajnú zmluvu a zo zákona má max- 30 dní na to, aby tvoju reklamáciu vyriešil. Ak tento termín nedodrží, je povinný ti vrátiť peniaze a keby tak neurobil, neváham ani sekundu a okmažite kontaktujem SOI.
@5 tak to znie lepsie... teraz už len musim vyriesit zalohovanie windowsu skor kym sa to stane zase... neviem kto vymyslel že to netreba davat na CDckach len v pocitaci nahodene
tak načo kupuješ notebook cez taký e-shop ktorému nedôveruješ?
notebook nie je vec, ktorú zahodíš po mesiaci, alebo keď sa niečo pokazí, nepovieš si (alebo aspoň väčšina), že ok, veď si kúpim druhý. preto servis je druhá najdôležitejšia vec pri notebooku podľa mňa.
E-sopy su vychcane, sice to trva 30 dni. Ale to len pre pocit zakaznika, ze robia maximum a ze sa jeho vyrobku odborne venuju s maximalnou pozornostou.
Vacsinou to ide do servisu v ich blizkosti. Teda e-sopa sidliaca v meste A, si najde servis v rovnakom meste A. Book z mesta nevytiahne ani paty.
Niektore servisy sa nestaraju, kde si to kupila, zoberu zariadenie na zarucku a tu si potom uplatnia dalej . . . treba si to len obehat.
@ayreen noo lebo ja tomu shopu nedoverujem od tej doby, co som si objednala ten book... a ja som 30 dni cakala len kym vobec príde pritom mali napisane že ho dodaju do 3 dni
Pokial bol kupovaný na slovensku a ten e-shop nie je nejaká čierna černota, tak by si mala zavolať na helpline, tam ti vysvetlia čo a ako. Majú aj pick-up and return, takže si preň prídu, opravia a spätne doručia. Ale pokial to je jednorázová chyba, tak môže ísť o niečo iné a nie tak závažné. Napríklad nejaký softvérový zádrhel.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
notebook nie je vec, ktorú zahodíš po mesiaci, alebo keď sa niečo pokazí, nepovieš si (alebo aspoň väčšina), že ok, veď si kúpim druhý. preto servis je druhá najdôležitejšia vec pri notebooku podľa mňa.
Vacsinou to ide do servisu v ich blizkosti. Teda e-sopa sidliaca v meste A, si najde servis v rovnakom meste A. Book z mesta nevytiahne ani paty.
Niektore servisy sa nestaraju, kde si to kupila, zoberu zariadenie na zarucku a tu si potom uplatnia dalej . . . treba si to len obehat.
Zhodou okolností pracujem pre túto firmu, servis majú od začiatka mája aj na slovensku.
@sandy114
Pokial bol kupovaný na slovensku a ten e-shop nie je nejaká čierna černota, tak by si mala zavolať na helpline, tam ti vysvetlia čo a ako. Majú aj pick-up and return, takže si preň prídu, opravia a spätne doručia. Ale pokial to je jednorázová chyba, tak môže ísť o niečo iné a nie tak závažné. Napríklad nejaký softvérový zádrhel.