chcem sa spýtať, hlavne vlastníkov webov, ako sa vám podarilo spropagovať váš web, čo ste urobili preto aby ste prilákali návštevníkov ? Aké služby ste použili ? Ocením každú radu alebo nápad ako prilákať návštevníkov na náš web.
@ropucha99 hm, tak ja konkrétne som ho svojho času príliš propagovať nemusel, bol náhradou za iný komunitný web ktorý admin zrušil, takže som len ľuďom čo som odtiaľ poznal poslal pozvánku na registráciu, vypýtal si od nich maily na ľudí ktorých odtiaľ poznali oni, a poslal pozvánku na registráciu aj im.
a potom také SEO detaily, že v podtitule stránky som mal názov tej "originál", ktorú som "zastupoval", že sa jej názov často vyskytoval aj v príspevkoch užívateľov, čiže sa mi vlastne stal kľúčovým slovom, rovnako ako zopár ďalších, na ktoré som síce nijak necielil, ale proste už z charakteru webu sa v príspevkoch a obsahu vyskytovali často... neskôr som zistil že mnoho ľudí sa ku mne dostane tak že si vygooglia nick niektorého z aktívnejších/známejších užívateľov pôvodnej stránky a dostanú sa na jeho profil u mňa... najvtipnejšie bolo že zopár krát sa ku mne ľudia dostali vyhľadávaním názvu nejakého lieku o ktorom som ani nevedel že existuje, ale niekto ho niekde v diskusii spomenul...
čiže... ti poradím to čo väčšina ľudí s tvojou otázkou počuje veľmi nerada :
postaraj sa hlavne o to aby stránka poskytovala obsah/službu ktorá ľudí zaujíma a je kvalitná, čím viac sa ti toto podarí, tým menej sa budeš musieť zaoberať propagáciou.
v druhom rade sa postaraj o to aby bola aktívna, aby pravidelne pribúdal nový obsah, crawlery si to všímajú, a živé stránky umiestňujú o niečo vyššie.
...a viac ti asi nemám čo... možno ešte že pozri si v google analytics top vyhľadávania ktoré k tebe vedú, a vytvor obsah/napíš článok ktorý bude o, alebo bude obsahovať tretí najčastejší keyword zo štatistík (ak nie je úplne odveci, samozrejme...)
k fb: najčastejšie začiatočnícke chyby:
človek vytvorí skupinu ktorá sa volá rovnako ako stránka, alebo nejak fádne. to je chyba, ľudia sa na fb pridávajú do skupín stále do veľkej miery čisto podľa názvu, je to myšlienkový pochod typu "páči sa mi/súhlasím s výrokom v názve? like/add!". čiže daj si názov ktorý nejakým spôsobom o niečom vypovedá (napr. nudavskole.sk, totálne šitný web, úplný plagiát 9gagu, zlé preklady vtipov, nemá viac než rok... ale už majú popup reklamy od T-Comu, pretože ich skupina na fb sa volá "Neznášam keď mi niekto hovorí čo mám robiť!", a kto už by len s tým nesúhlasil? slight_smile:
ďalšia: nepridávaj do tej skupiny len odkazy na svoj obsah, to je fádne a kontraproduktívne. prihadzuj tam všetko možné odšadiaľmožne (ale nech je to niečo čo nejak súvisí s tým o čom je tvoj web/čo by mohlo ľudí ktorých zaujíma tvoj web tiež zaujímať), a linky na veci na svojom webe hádž normálne pomedzi to, skupina potom "nesmrdí" čistým marketingom, ale pôsobí skôr "týpek sa zaujíma o toto, tak má skupinu do ktorej také veci prihadzuje", a je to osobnejšie a sympatickejšie.
...diskusné fóra: ak je tvoja stránka o niečom o čom existujú aj diskusie, vygoogli si fóra tým sa zaoberajúce, regni sa tam, a zmysluplne tam komunikuj, nech je vidno že vieš o čom hovoríš a že ťa to zaujíma, a do automatického podpisu si nastav odkaz na svoj web...
@ropucha99 jo, affiliate programy, "klikovýmenné", proste s mnohými webmi (čo sú známejšie a sú o tom o čom aj tvoj, alebo nejak súvisia) sa dá dohodnúť že si niekam hodia tvoj banner, a na oplátku si ty niekam hodíš ten ich, jednoduché, no vie to byť prekvapivo efektívne.
@midnight Tvoje rady sú dobré. Ako si myslíš, že by sa dala zvýšiť návštevnosť firemnej stránky? (www.solarne-elektrarne.sk) Prezentácia firmy zatial prebieha hlavne v "neinternetovom" prostredí.
- SEO optimalizáciu má stránka hotovú
- v googli je stránka po zadaní klúčových slov (solárne elektrárne) na prvej (max druhej) strane
- na FB sa zatial neplánuje expandovať
- diskusné fóra v tejto oblasti viacmenej niesu
- výmena bannerov nieje možná - sú to konkurenčné firmy
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme
a potom také SEO detaily, že v podtitule stránky som mal názov tej "originál", ktorú som "zastupoval", že sa jej názov často vyskytoval aj v príspevkoch užívateľov, čiže sa mi vlastne stal kľúčovým slovom, rovnako ako zopár ďalších, na ktoré som síce nijak necielil, ale proste už z charakteru webu sa v príspevkoch a obsahu vyskytovali často... neskôr som zistil že mnoho ľudí sa ku mne dostane tak že si vygooglia nick niektorého z aktívnejších/známejších užívateľov pôvodnej stránky a dostanú sa na jeho profil u mňa... najvtipnejšie bolo že zopár krát sa ku mne ľudia dostali vyhľadávaním názvu nejakého lieku o ktorom som ani nevedel že existuje, ale niekto ho niekde v diskusii spomenul...
čiže... ti poradím to čo väčšina ľudí s tvojou otázkou počuje veľmi nerada :
postaraj sa hlavne o to aby stránka poskytovala obsah/službu ktorá ľudí zaujíma a je kvalitná, čím viac sa ti toto podarí, tým menej sa budeš musieť zaoberať propagáciou.
v druhom rade sa postaraj o to aby bola aktívna, aby pravidelne pribúdal nový obsah, crawlery si to všímajú, a živé stránky umiestňujú o niečo vyššie.
...a viac ti asi nemám čo... možno ešte že pozri si v google analytics top vyhľadávania ktoré k tebe vedú, a vytvor obsah/napíš článok ktorý bude o, alebo bude obsahovať tretí najčastejší keyword zo štatistík (ak nie je úplne odveci, samozrejme...)
k fb: najčastejšie začiatočnícke chyby:
človek vytvorí skupinu ktorá sa volá rovnako ako stránka, alebo nejak fádne. to je chyba, ľudia sa na fb pridávajú do skupín stále do veľkej miery čisto podľa názvu, je to myšlienkový pochod typu "páči sa mi/súhlasím s výrokom v názve? like/add!". čiže daj si názov ktorý nejakým spôsobom o niečom vypovedá (napr. nudavskole.sk, totálne šitný web, úplný plagiát 9gagu, zlé preklady vtipov, nemá viac než rok... ale už majú popup reklamy od T-Comu, pretože ich skupina na fb sa volá "Neznášam keď mi niekto hovorí čo mám robiť!", a kto už by len s tým nesúhlasil? slight_smile:
ďalšia: nepridávaj do tej skupiny len odkazy na svoj obsah, to je fádne a kontraproduktívne. prihadzuj tam všetko možné odšadiaľmožne (ale nech je to niečo čo nejak súvisí s tým o čom je tvoj web/čo by mohlo ľudí ktorých zaujíma tvoj web tiež zaujímať), a linky na veci na svojom webe hádž normálne pomedzi to, skupina potom "nesmrdí" čistým marketingom, ale pôsobí skôr "týpek sa zaujíma o toto, tak má skupinu do ktorej také veci prihadzuje", a je to osobnejšie a sympatickejšie.
...diskusné fóra: ak je tvoja stránka o niečom o čom existujú aj diskusie, vygoogli si fóra tým sa zaoberajúce, regni sa tam, a zmysluplne tam komunikuj, nech je vidno že vieš o čom hovoríš a že ťa to zaujíma, a do automatického podpisu si nastav odkaz na svoj web...
...viac ma teraz nenapadá
- SEO optimalizáciu má stránka hotovú
- v googli je stránka po zadaní klúčových slov (solárne elektrárne) na prvej (max druhej) strane
- na FB sa zatial neplánuje expandovať
- diskusné fóra v tejto oblasti viacmenej niesu
- výmena bannerov nieje možná - sú to konkurenčné firmy