Seruste, nevedeli by ste mi pls poradiť ..kde na Slovensku sa dá najlahšie dostať na psychológiu ..?? Prípadne kde sú tie šance vyššie a kde nižšie, strašne by som to chcel študovať, len vôbec neviem kde. A ak by sa našiel niekto kto to študuje, tak pls T
Do bratislavy som prijimacky nespravila (i ked teraz na nej studujem) , v Trnave som spravila.takze tak ale podla mna nikde to nie je velmi jednoduche.
@psychomanson aňo študujem. Najskôr som aj ja uvažovala tak ako spomínal interrupcio, no potom som si uvedomila, že by asi bol tak trochu aj nezmysel nárokovať si na najvyššiu kvalitu a dobre vedieť, že to je už nad moje sily a potom od tiaľ ajstak vyletieť...
@gabika25 nekcem vám brať nádeje, isto to skúste, no z vlastnej skúsenosti vám vravím, priemer dokáže veeeľmi pomôcť, čiže keď nie je dobrý, šanca je odosť menšia...
@motyylia ja verim, ja tu skolu mam jak alternativu, kedze ako prvu si davam na euba kde robim primacky na ktore sa pripravujem tak to je len take, keby ma nahodou nezobrali...tak ale verim tomu, ze by som sa tam dostala ale potom sa uvidi
pane jo, na slovensku bude o chvíľku viacej vyštudovaných psychológov, politológov, sociálnych pracovníkov, právnikov a menežérov ako manuálne pracujúcich ludí...ak samozrejme ludia z tých odborov neskončia ako robotníci
@gabika25 držím Ti teda palec ((; pretože si postupom času uvedomujem ako sú tieto zálohové alternatívy naprd keďže si ich človek vyberá len ako najmenšie zlo a potom študuje len aby študoval...
@ahajj čistá pravda, no čo sa dá v takejto situácii vlastne robiť? Práce málo, tak aspoň si bezstarostnú mladosť predĺžiť či? ((;
@motyylia koho to FAKT baví tomu to neberiem...ale ísť niekam ozaj len "predĺžiť mladosť"?
to radšej skúsiť nejaký perspektívnejší odbor s tým že "snáď to dokončím (a keď nie tak čo už)", ako dokončiť chujovinu s tým že "snáď sa niekde zamestnám"