@Artusios (dúfam že sa nenahneváš píšem len v dobrom )prosím ťa ako môžeš nazvať školu takýmto pojmom je pravda že voľakedy sa poľnohospodárske školy či už VŠ alebo SPŠ takto označovali ale to bolo hlavne preto lebo fakt sa tam študovalo iba čisto za Ing. (živočichár(zootechnik), agronóm, mechanizátor )na Poľnohospodárske družstvo dnes je to už iné študujú sa tam zaujímavé veci určite je SPU lepšia škola ako školy Ekonomiky a Manažmentu ktorých je už požehnane a hlavne ekonómov na Slovensku alebo nejaká pedagogická či filozofická kde sa človek učí ale nepozerá že vo svojom živote mu nič iné neostáva v takýchto profesiách len sa celo životne vzdelávať a aspoň podľa mňa robiť nezaujímavú profesiu a vo veľa prípadoch ani finančne ohodnotenú. Ja uznávam školy ako sú Lekárske, STU v BA(kde študujem), SPU a Technické školy väčšinou
mám kamoša z SPU a keď sa stretneme, to je samé "ty hnojár!" a "Učilište Konštantína Filozofa!" Ale ja som počula, že hnojárina je fakt dobrá A neurážaj naše FF, snažíme sa
@Artusios tohto roku možno zistím lebo aj tam si idem dať prihlášku na kontrolu a bezpečnosť potravín ma celkom zaujala ako univerzita tak aj tento študijný program a čistá chémia ma aj dosť nudí tak uvidím ako budem zvládať obe školy :o) ale si myslím že keď mi šla STU v pohode tak SPU bude malina lebo STU a hlavne FCHPT moje pôsobisko môžem vyhlásiť najťažšia fakulta na Slovensku veď preto je aj v rebríčku najlepších fakúlt na Slovensku vždy odtiaľ vychádza kvalitka a špica myslím vyštudovaných študentov nie upratovačky Z 400 prvákov tam končí asi tak zo 60 - 70 Ing všetkých študijných programov čiže ľudia tam choďte tiež študovať ak chcete vedieť čo je to VŠ.