Ich stranky mam uz poprezerane,len ma zaujima skorej nazor tych, ktori tam studuju resp. studovali,co sa tyka profakov, ucenia sa, narocnosti ..co vas len napadne
Ide konkretne o SPU v Nitre FAPZ - vyziva ludi alebo radsej STU BA FCHPT- biotechnol
@nicmanenapada tak ! treba sa túlať , treba objavovať a BA je spoko a milujem ľudí , ktorí za celý rok ani nevyšli z izby okrem cesty do školy a nadávajú na celé mesto
@ivka666 pozri si starsie fora, presne na tuto temu tu bolo za posledny cas hromada diskusii, ak chces ist na FCHPT (nie je "brutalne" tazka)hlavne musis zhodnotit svoje schopnosti a myslenie v oblasti bio, mat, fyz a chemie... a je jedno ake si mala znamky na strednej
@soraya ked napises ze porovnavas skoly podla krasy mesta, tak cakaj na to aj reakcie
@zamidari neviem, či je nitra krásna, nikdy som tam nebola. ja len že ja osobne by som do Bratislavy nešla, nech by bola jak dobrá škola. A nie kvôli tomu, že sa mi "nepáči".
ani jedno, ani druhé. sú to neperspektívne odbory. z tej nitry vychádzajú nezamestnateľní absolventi a s tou blavou je to trochu lepsie, ale aj tak to nie je bohvieco...
@tunidlo tak ja mozem hovorit len za fchpt, ta biotechnologia a potravinarska technologia, tam je uplatnenie prakticky len vo vede a nemoze ist 25 absolventov rocne do vedy. ta biotechnologicka cast je podla mna na urovni, potravinarska sekcia je velmi slaba... a co sa tyka uplatnenia, bohuzial biotechnologicke podniky na slovensku ani velmi nemame. v bystrici je daco, v leopoldove, v blave a to je asi tak vsetko... a potom je tam este dalsi odbor vyziva, hygiena a kozmetika. dovolim si povedat, na 100% som o tom presvedceny, ze tento odbor vznikol na objednavku a je to podraz na studentov.. absolventi tohto odboru su absolutne nezamestnatelni... ostatne odbory na FCHPT maju dobru perspektivu.