Najde sa ti niekto kto studuje estetiku alebo esteticku vychovu v nitre alebo bratislave? Co vravite na studium,vase postrehy, pre a proti.............,splnilo to vase ocakavania?
Go fuck yourself! Mňa by skôr zaujímalo, kto si chce nájsť prácu s ekonómiou alebo právom, keď je ich plná prdel
Študujem estetiku na UK. Mne sa tam páči. Predmety máme zaujímavé, baví ma to, čo sa učím. Pokiaľ máš rád umenie všeobecne, je to určite skvelý výber. Jediné, čo by som radila: na prvé prednášky začiatkom semestra treba prísť dostatočne skoro, lebo inak možno už nebude miesto a nedostaneš sa na všetky prednášky, ktoré budeš chcieť A tiež pri zapisovaní známok - nie všetci profesori sa unúvajú mať konzultačky vtedy, kedy to majú vypísané... ale zvykneš si
estetika je pekne slovo obsah predmetov mi pride horsi a uplatnenie je katastrofalne ja myslim uplatnenie bez znamosti a podobne. cize ak si aspon trochu cestny a chces sa predierat svetom bez pomoci cudzich tak si vyber daco ine. a okrem toho si mozes vybrat predmety z katedry estetiky ako vyberove predmety len tie ktore sa tebe budu lubit tak naco chodit na taku hovadinu ked mozes chodit na normalny odbor a popritom si dat predmety z estetiky?
u mna to bolo povodne tak,ze som chcel studovat umenie na VSVU alebo v tomto obore estetiky,no nasi ma od toho odhovorili z dovodu uplatnenia sa,tak som siel skusit medinu a dostal som sa,lenze skolu prestavam zvladat najma kvoli tomu ze ma to predsa len tak nebavi ako umenie napr. a nemam odhodlanie pokracovat.....chcel by som prestupit,lenze stale tu zostava ta otazka uplatnenia sa po skole.....
a co keby si skusil najst nejaky odbor ktory by mal napr uplatnenie nebol by extra tazky a popri tom by si si daval tie predmety z estetiky? na filozofickej mas viacero takych odborov kde sa moc nemusis namahat. ja napriklad chodim na andragogiku a dost predmetov si davam z katedry religionistiky vzladom k tomu ze ma tie veci bavia a zvladam to bez vacsich problemov